۰

تغییر نام خیابان مجاور پژوهشگاه علوم انسانی به نام «صادق آیینه‌وند»

رئیس جدید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: در آستانه نخستین سالگرد درگذشت استاد صادق آیینه‌وند، نام خیابان مجاور پژوهشگاه علوم انسانی به نام وی مزین خواهد شد.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، حسینعلی قبادی، رییس جدید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که ساعاتی پیش حکم ریاست پژوهشگاه را از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد، در بخشی از صحبت‌های خود در جمع اعضای پژوهشگاه علوم انسانی گفت: ابتدا در آستانه نخستین سالگرد استاد فقید، صادق آئینه‌وند به روح ایشان درود فرستاده و برایشان علو درجات را از خداوند منان خواستارم.
وی در ادامه افزود: تغییر نام خیابان 64 غربی (خیابان مجاور پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) به نام مرحوم صادق آئینه‌وند با موافقیت شورای شهر و شهردار محترم تهران ثبت شده است.
قبادی با اشاره به اینکه رونمایی از تغییر نام این خیابان پیش از مراسم بزرگداشت وی صورت خواهد گرفت، گفت: صرف نظر از برکات نام یک مؤمن بر خیابان، وفات ایشان به ما یادآور بزرگ‌مردی‌هایی است که می‌توانیم از آن درس بگیریم و روح ایشان همیشه بر فراز پژوهشگاه حضور خواهد داشت.
وی همچنین اظهار داشت: سالگرد درگذشت استاد فرزانه، صادق آئینه‌وند، یک‌شنبه (12 اردیبهشت) از ساعت 9 تا 12 در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، نبش خیابان مرحوم آئینه‌وند (64 غربی)، جنب برج‌های آس پ برگزار خواهد شد، مراسم تغییر نام خیابان نیز یک ساعت پیش از شروع سالگرد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 431311
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *