۰

با شوراها میتوان دولت ها را کوچک کرد که روز به روز فربه تر نشوند/اگر مردم سالاری دینی تحقق یابد دولت خود را از مردم جدا نمی داند

مهدی چمران گفت: اگر مردم سالاری دینی تحقق یابد دیگر دولت ها نمی توانند خود را جدا از مردم بداند و هم با این کار می توان دولتها را کوچک کرد تا برعکس ما دولت ها فربه تر و فربه تر نشوند.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز شوراها گفت:امیدواریم استناد به قانون اساسی و اصل های ششم و هفتم، یکصدم تا یکصدوششم شوراها به خوبی اجرا شود.
 
وی با اشاره به این که حضور منتخبین مردم در شوراها و سپردن کار به دست آن ها نمونه بارز مردم سالاری دینی است ، اظهار داشت:اهمیت کار شوراها در ایجاد رشد و رو به جلو پیش رفتن جامعه است.
 
 
مهدی چمران با بیان این که اگر مردم سالاری دینی تحقق یابد دیگر دولت ها نمی توانند خود را جدا از مردم بداند گفت: با این کار می توان دولتها را کوچک کرد تا برعکس ما دولت ها  فربه تر و فربه تر نشوند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران دتصریح کرد: اساس ترکیب حکومتی و سیستم جمهوری اسلامی ما کار های اصولی و شهری و کلان کشور را به دست سه قوه سپرده است، بنابراین برای رسیدن به تحقق اقتصاد مقاومتی و اصل 44 قانون اساسی می توان از آن به خوبی استفاده کرد.
 
مهدی چمران گفت: فرمان امام در چنین روزی صادر شد و متن فرمان امام حاوی همین مسئله است که مردم کار خودشان را درشهر و روستاها در محله ها توسط منتخبین خودشان انجام دهند که این یکی از همان راهها است تا سیستم های اداری یا مدیرت شهری و روستاها را خود مردم بتوانند اداره بکنند و بتوانند بار بزرگی را از دوش دولت و وزارت کشور بردارند و انتخاب شهردار و دهیار به عهده مردم گذاشته شود.
 
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 431603
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *