امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

سپاه پاسداران؛ سد مستحكم در مقابل تهديدات دشمنان است/ خيانت هاي آمريكا به ايران هرگز از حافظه ملت پاك نخواهد شد

17 ارديبهشت 1395 ساعت 17:39

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سپاه پاسداران؛ سد مستحكم در مقابل تهديدات دشمنان است و رسالت سپاه پاسداران حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است.


به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقوي الهي، اظهار كرد: پروردگار متعال در قرآن مجيد به مسئله پيامبران بسيار تاكيد كرده است و دلسوزي و بي توقعي را از مهترين ويژگي هاي پيامبران بيان مي كند.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با فرهنگيان، افزود: اساس و پايه هر كشوري آموزش و پرورش است كه اگر آموزش و پرورش وظايف خود را به درستي انجام ندهد در واقع به تمام مردم جامعه لطمه و صدمه وارد مي شود و به آينده كشور نيز جفا خواهد شد.
 
وي گفت: آموزش و پرورش بايد نسبت به نسل جوان حساسيت و توجه بسياري داشته باشد و طبق فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند: «هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای آینده است»، بیشترین بودجه‌ها باید برای آموزش و پروش گذاشته شود و معلم نباید، دغدغه گذران زندگی خود را داشته باشد و با فکر راحت در کلاس حاضر شود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به شعار سال" اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل"، خاطرنشان كرد: يكي از اثرات آسيب زا و غيركارشناسي واردات مسئله مهم بيكاري است كه بايد مسئولان به اين مهم توجه و اهتمام ورزند چرا که با انعقاد قراردادهای پی‌درپی خارجی به تولید اقتصاد کشورمان صدمه وارد می‌شود.
 
وي با اشاره به سالروز تشكيل بسيج سازندگي، اذعان كرد: درخت تنومند بسيج از بركات امام راحل است كه امروز در تمامي زمينه ها از جمله سازندگي به خوبي نقش آفريني و تاثيرگذاري دارد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به روز هلال احمر، خاطرنشان كرد: جمعيت هلال احمر در ايران اسلامي در حقيقت يك مجموعه خيريه است چرا كه براساس سفارش دين مبين اسلام بايد همواره به دنيال تكريم به انسان ها و هموطنان باشيم و از كارهاي مردم گره گشايي كنيم.
 
وي همچنين به سوم شعبان روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران خدمات و اقدامات بسيار زيادي داشته و در طول 37 سال انقلاب در تمامي عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و سازندگي اقدامات فراواني را انجام داده و به يادگار گذاشته است.
 
مولوي شهنوازي اذعان كرد: به واقع اگر سپاه نبود کشور هم نبود و خدمات گسترده‌ای که پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، ایجاد امنیت داخلی و خارجی در حوزه خدمات هوایی و همچنین حضور هم‌اینک آنها در دفاع از حرم اهل بیت (ع) را نمی‌توان تقدیر کرد و در جمله و کلمات نمی‌توان این رشادت‌ها را آورد.
 
وي با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري به مناسبت عيد مبعث با مسئولان و سفراي كشورهاي اسلامي، خاطرنشان كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر تمامي توان و عزم خود را در اسلام ستیزی و ایران ستیزی به کار بسته‌اند و بايد ملت ايران همانند هميشه هوشياري و وحدت خود را داشته باشند.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: كشور ايران اسلامي هرگز آغازگر جنگ نبوده اما مواضع و سياست اي خود را با صراحت و تمام قوت اعلام مي كند و جبهه جاهليت براي برای خوشامد صهیونیست‌ها دنیا را به خاک و خون می‌کشد، ترور و ناامنی را در این منطقه حاکم کرده‌ و از تکفیری‌ها دفاع می‌کند و ناامنی را دامن می‌زند و از ما می‌خواهند ساکت بمانیم تا آنها به منافع نامشروع خود برسند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 432160

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/432160/سپاه-پاسداران-سد-مستحكم-مقابل-تهديدات-دشمنان-خيانت-هاي-آمريكا-ايران-هرگز-حافظه-ملت-پاك-نخواهد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir