۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

سپاه پاسداران؛ سد مستحكم در مقابل تهديدات دشمنان است/ خيانت هاي آمريكا به ايران هرگز از حافظه ملت پاك نخواهد شد

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سپاه پاسداران؛ سد مستحكم در مقابل تهديدات دشمنان است و رسالت سپاه پاسداران حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است.
سپاه پاسداران؛ سد مستحكم در مقابل تهديدات دشمنان است/ خيانت هاي آمريكا به ايران هرگز از حافظه ملت پاك نخواهد شد
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقوي الهي، اظهار كرد: پروردگار متعال در قرآن مجيد به مسئله پيامبران بسيار تاكيد كرده است و دلسوزي و بي توقعي را از مهترين ويژگي هاي پيامبران بيان مي كند.
 
وي با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با فرهنگيان، افزود: اساس و پايه هر كشوري آموزش و پرورش است كه اگر آموزش و پرورش وظايف خود را به درستي انجام ندهد در واقع به تمام مردم جامعه لطمه و صدمه وارد مي شود و به آينده كشور نيز جفا خواهد شد.
 
وي گفت: آموزش و پرورش بايد نسبت به نسل جوان حساسيت و توجه بسياري داشته باشد و طبق فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند: «هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای آینده است»، بیشترین بودجه‌ها باید برای آموزش و پروش گذاشته شود و معلم نباید، دغدغه گذران زندگی خود را داشته باشد و با فکر راحت در کلاس حاضر شود.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به شعار سال" اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل"، خاطرنشان كرد: يكي از اثرات آسيب زا و غيركارشناسي واردات مسئله مهم بيكاري است كه بايد مسئولان به اين مهم توجه و اهتمام ورزند چرا که با انعقاد قراردادهای پی‌درپی خارجی به تولید اقتصاد کشورمان صدمه وارد می‌شود.
 
وي با اشاره به سالروز تشكيل بسيج سازندگي، اذعان كرد: درخت تنومند بسيج از بركات امام راحل است كه امروز در تمامي زمينه ها از جمله سازندگي به خوبي نقش آفريني و تاثيرگذاري دارد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به روز هلال احمر، خاطرنشان كرد: جمعيت هلال احمر در ايران اسلامي در حقيقت يك مجموعه خيريه است چرا كه براساس سفارش دين مبين اسلام بايد همواره به دنيال تكريم به انسان ها و هموطنان باشيم و از كارهاي مردم گره گشايي كنيم.
 
وي همچنين به سوم شعبان روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران خدمات و اقدامات بسيار زيادي داشته و در طول 37 سال انقلاب در تمامي عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و سازندگي اقدامات فراواني را انجام داده و به يادگار گذاشته است.
 
مولوي شهنوازي اذعان كرد: به واقع اگر سپاه نبود کشور هم نبود و خدمات گسترده‌ای که پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، ایجاد امنیت داخلی و خارجی در حوزه خدمات هوایی و همچنین حضور هم‌اینک آنها در دفاع از حرم اهل بیت (ع) را نمی‌توان تقدیر کرد و در جمله و کلمات نمی‌توان این رشادت‌ها را آورد.
 
وي با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري به مناسبت عيد مبعث با مسئولان و سفراي كشورهاي اسلامي، خاطرنشان كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر تمامي توان و عزم خود را در اسلام ستیزی و ایران ستیزی به کار بسته‌اند و بايد ملت ايران همانند هميشه هوشياري و وحدت خود را داشته باشند.
 
مولوي شهنوازي اظهار كرد: كشور ايران اسلامي هرگز آغازگر جنگ نبوده اما مواضع و سياست اي خود را با صراحت و تمام قوت اعلام مي كند و جبهه جاهليت براي برای خوشامد صهیونیست‌ها دنیا را به خاک و خون می‌کشد، ترور و ناامنی را در این منطقه حاکم کرده‌ و از تکفیری‌ها دفاع می‌کند و ناامنی را دامن می‌زند و از ما می‌خواهند ساکت بمانیم تا آنها به منافع نامشروع خود برسند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 432160
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *