۰

251 خانواده تحت پوشش موسسه حمایت از بیماران خاص شهرستان قرچک قرار دارند

مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان قرچک گفت: حدود 251 خانواده تحت پوشش موسسه حمایت از بیماران خاص قرچک قرار دارند و پرداخت بخشی ازهزینه داروی و درمان بیماران به صورت ماهانه انجام می شود.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از قرچک آنلاین- عظیمی مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: این موسسه به صورت غیر رسمی در سال ۷۹ تاسیس گردیده است و یک NGO مستقل که توسط خیرین و نیکوکاران با هدف انسان دوستانه از بیماران سرطان، تالاسمی، هموفیلی، دیابت، دیالیز، پیوند کلیه، ام اس حمایت می کند.

وی گفت: حدود 251خانواده تحت پوشش موسسه حمایت از بیماران خاص قرار دارند و خدماتی از قبیل پرداخت بخشی ازهزینه داروی و درمان بیماران به صورت ماهانه، توزیع رفاه کارت بین بیماران بی بضاعت جهت خریدن ارزاق و کالا به صورت ماهانه، توزیع ارزاق بین خانواده های بی بضاعت به مناسبت های خاص در طول سال، پرداخت وام قرض الحسنه جهت کمک هزینه درمان، توزیع پوشاک وکفش به اعضاء می باشد.

عظیمی افزود: ارایه خدمات پزشکی از طریق مراکز درمانی مرتبط با موسسه شامل ویزیت رایگان، فیزیوتراپی و غیره، تامین بخشی از جهیزیه مورد نیاز خانواده ها، تامین دستگاه قند خون و تجهیزات پزشکی برای اعضاء، برگزاری مراسم افطاری با حضور کلیه خانواده ها، برگزاری سلسله مراسم های مهربانو به مناسبت ها ی مختلف در طول سال که بدون وابسته به سازمان ها و نهادهای دیگر و بودجه دولتی انجام می شود.

مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان قرچک تاکید کرد: این موسسه در راستای اهداف خود جهت پیشگیری و کنترل بیماری ها د رجامعه گروه هدف(بانوان) که منشا انرژی در خانواده هستند، محیطی شاد فراهم می کند تا آرامش روح و روان آن بدست آید و به استرس ها و فشار های عصبی روزانه تسلط یابند، این دوره ها برای بیماران تحت پوشش رایگان و برای بانوان دیگر با صرف کم ترین هزینه برگزار می شود.

وی بیان کرد: خانواده هایى که با بیمارى لاعلاج مواجه می شوند هر چه امکانات دراختیار دارند برای التیام بیمار به کار می برند و در این مسیر سختی، ناتوانى مالى و بسیار دردناک تر از مواجه با خود بیمارى براى خود خانواده پیش می آید و موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص به یارى خداوند و دست های سخاوتمند نیکوکاران براى کاهش ناتوانی این خانواده ها تمام امکانات را بکار می گیرد تا مرحمى بر زخم ناتوانى پدران و مادرانی بیماری خاص باشیم.

وی با اشاره به نحوه مراجعه خانواده های بیماران خاص تصریح کرد: در ابتدا خانواده های که مراجعه می کنند با تشکیل پرونده توسط مددکار شرایط آنان بررسی می شود و در سطح خوب، متوسط، ضعیف دسته بندی می گردند و طبق آنان خدمات ارائه می شود.

عظیمی بابیان اینکه مردم می توانند در مسیر کمک به بیماران خاص قرار بگیرند، بیان کرد: با کمک های نقدی، غیرنقدی، اهدای نذورات، خرید از فروشگاه رفاه ضمن بهره مندی از تخفیف به نیازمندان کمک کنند و جهت اعطای تسهیلات به بیماران در زمان ضرورت نیکوکارانی که پولی در اختیار دارند بصورت قرض الحسنه توسط موسسه به بیماران کمک شود.

وی در پایان گفت: کمک های نقدی هموطن از طریق شماره حساب ٠١٠٥٥٦٤٢٦٠٠٠3 و یا شماره کارت متصل به حساب جاری ٦٠٣٧٩٩١١٩٩٥٠٠٥٠ موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص قرچک اهدا کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 432389
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *