۰

مسئولین گمرک پاسخگو نیستند/ قاچاق بصورت گسترده از ورودی های رسمی انجام میشود

نشست جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران به منظور تبیین اهداف برگزاری تجمع دانشجویی مقابل اداره کل گمرک تهران برگزار شد.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از دانشجوخبر؛ نشست جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران به منظور تبیین اهداف برگزاری تجمع دانشجویی مقابل اداره کل گمرک تهران برگزار شد و دانشجویان در آن به بیان نظرات خود پرداختند.
مجمدحسین دهقانی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در این نشست خبری گفت: ممکن است عده ای فعالیت های بسیج دانشجویی را فقط در زمینه های سیاسی دیده باشند اما بسیج در عرصه های فرهنگی و اقتصادی هم ورود پیدا می کند و مطالبات خود را از مسئولین پیگیری می کند. امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و با پیگیر اقدام عملی مسئولین در این زمینه هستیم.
وی گفت: دانشجوهای بسیجی قصد داشتند تجمعی را در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه مقابل اداره گمرک استان تهران برگزار کنند و مطالبات خود را به گوش مسئولین برسانند. هدف ما از برگزاری این تجمع حمایت از تولیدداخلی و انتقاد از واردات گسترده و بیجای کالاهای خارجی و قاچاق کالا بوذ که متاسفانه به دلیل عدم صدور مجوز برگزار نشد.
این فعال دانشجویی گفت: راه حل برطرف شدن مشکلات اقتصادی ما همان توصیه های رهبرانقلاب در سخنرانی ابتدای سال در مشهدمقدس است. ما درخواست داریم مسئولین به فرامین رهبری مراجعه کنند. هم اکنون سرعت لازم برای عمل به اقتصادمقاومتی در میان مسئولین دیده نمی شود. 
وی گفت: متاسفانه نگاه دولت بیشتر به کشورهای خارجی است و نگاه درون زا وجود ندارد. بخاطر همین شاهد واردات بی رویه بجای حمایت از بنگاه های اقتصادی داخلی هستیم. از طرفی دولت با قاچاق سازماندهی شده هم برخورد جدی ای نکرده است. و به مین دلیل است که خود آقایان اعتراف می کنند شاخص های اقتصادی سال ۹۴ منفی بوده است.
دهقانی گفت: مسئولین گمرک ما چرا به مردم و دانشجویان پاسخگو نیستند؟ ورود کالاهای قاچاق از ورودی های رسمی کشور بسیار گسترده است. در این زمینه نظارت درستی وجود ندارد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 432651
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *