۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

تفکر بسیج راهکار حل مشکلات کشور است/ شکست داعش، پیروزی بزرگ برای جهان اسلام و نتیجه مقاومت بود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: حاکمیت تفکر بسیجی گره گشا در امور بوده و عزتمندی و اقتدار و سربلندی را به ملتها هدیه می کند.
تفکر بسیج راهکار حل مشکلات کشور است/ شکست داعش، پیروزی بزرگ برای جهان اسلام و نتیجه مقاومت بود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلام رضا دهقان در خطبه های نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد:بايد سيره و سبك زندگي ائمه را سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهيم و در اين راه قدم برداريم تا به رستگاري و تقوا برسيم.
 
وي با بيان اينكه تقوا به معناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و پليدي هاست، تصريح كرد: اسلام ميوه و ثمره تقوا است و لذا انسان ها و مومنان بايد با رعايت تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.
 
 
حجت الاسلام دهقان با تبريك هفته بسيج، بیان کرد: بسیجیان در کشور اسلامی ایران مایه غرور و افتخار هستند زیرا به واسطه تلاش ها و همت بسیجیان توانسته ایم در مقابل تهدید ها و تحریم ها و فشارهای سخت و ظالمانه دشمنان بایستیم.
 
وي گفت: ملت ایران با روحیه بسیجی در صف مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام و کشور ایستاده اند و شکست حاکمیت داعش نتیجه و ثمره همین تفکر بسیجی است.
 
امام جمعه شهرستان خاش با تبریک پیروزی سربازان سپاه اسلام در جبهه مقاومت و شکست حاکمیت داعش افزود: خداوند را شکر می کنیم که فتنه داعش خاموش شد لذا با هوشیاری و بصیرت و حضور همیشگی در صحنه برای مقابله با تهدید های دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم زیرا دشمنان با مکر و حیله های فراوان از ما دست بردار نیستند.
 
حجت الاسلام دهقان ادامه داد: دشمنان اسلام برای شکستن وحدت و اتحاد و یکپارچگی امت و نابودی مسلمان برنامه دارند و باید افرادی باشند در صحنه های جهاد مقابل آنان بایستند.
 
وي اظهار كرد: داعش با حمایت های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و سران فریب خورده کشورهای اسلامی روی کار آمد و هدف عمده فعالیت های این گروه تکفیری تروریستی نابود کردن مسلمانان بود و مردم دنیا دیدند که این جنایتکاران به کودکان و زنان و افراد سالخورده و مردم بی دفاع و مظلوم رحم نداشتند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 442668
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *