۰

عکس یادگاری کودکان با نماز در نمایشگاه کتاب

یکی از حاشیه‌های جالب نمایشگاه کتاب امسال گرفتن عکس یادگاری نماز در فضایی معنوی و به یادماندنی از کودکان و نوجوانان دختر و پسر با لباس متناسب و چادر نماز و اهدای آن به صورت رایگان است.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، ستاد اقامه نماز با حضور در بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تلاش می‌کند ضمن ارائه برنامه‌های متنوع تبلیغی و ترویجی در امر نماز فضای مفرحی را برای کودکان ایجاد کرده است.
غرفه ستاد به دلیل کمبود فضا، تنها در سه بخش اصلی به ارائه مسائل مرتبط با نماز پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به گرفتن عکس یادگاری نماز در فضایی معنوی و به یادماندنی از کودکان و نوجوانان دختر و پسر با لباس متناسب و چادر نماز و اهدای آن به صورت رایگان، حضور کارشناسان مرکز تخصصی نماز به منظور ارائه راهکارهای شیوه‌های دعوت به نماز، بیان آثار و اسرار و کارکردهای نماز و مشاوره‌های لازم به مخاطبان به ویژه والدین کودکان و نوجوان حاضر در بخش عکاسی نماز و در نهایت توزیع محتوای مطالعاتی به صورت بروشورهای آموزشی با رویکرد توانمندسازی خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان، ائمه جماعت و نمازگزاران و برخی اقشار نسبت به معارف نماز و شیوه‌های جذب به نماز اشاره کرد.
همچنین تکمیل 8 داستان نمازی برای جوانان و بزرگسالان، قصه‌گویی، کاغذبری، بازی‌های دیجیتالی نماز، آموزش افعال نماز برای کودکان با روش الگو و تداعی معانی و به وسیله شعر و داستان، طرح معما و مسابقه نقاشی با موضوع نماز در این غرفه معنوی انجام می‌شود.
به گزارش فارس، غرفه کودک و نوجوان ستاد اقامه نماز در سالن C4 بخش کودک و نوجوان مستقر است و تا روز 25 اردیبهشت ماه در مجوعه شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) منتظر حضور علاقه‌مندان است.
در ادامه تصاویری از غرفه ستاد اقامه نماز در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌آید:
 







 انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 432808
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *