۰
ابوالقاسم طالبی

خلا نبود جشنواره ای با موضوع مدافعان حرم احساس می‌شد/ در ایران جشنواره های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها زیادی هستند خلا نبود جشنواره ای با موضوع مدافعان حرم احساس می‌شد/ در ایران جشنواره های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها زیادی هستند

کارگردان فیلم یتیم خانه بچه های ایران گفت: در ایران جشنواره های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها زیادی هستند.
خلا نبود جشنواره ای با موضوع مدافعان حرم احساس می‌شد/ در ایران جشنواره های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها زیادی هستند خلا نبود جشنواره ای با موضوع مدافعان حرم احساس می‌شد/ در ایران جشنواره های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها زیادی هستند
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما، نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم با شناخت برترین ها به کار خود پایان داد. جشنواره ای که نه فرش قرمز داشت و نه تیپ های لس آنجلسی، ولی حضور مردمی از نسل معرفت به خوبی نشان داد که با کمترین امکانات هم می‌شود بیشترین تاثیر را در این عرصه گذاشت. جشنواره ای که جای خالی اش احساس می‌شد و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی به خوبی این خلا را تشخیص داده و گام های اولیه را در جهت معرفی مظلومیت شهدای مدافع حرم به جهانیان برداشتند.
 
 
ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما نیز در گفت‌وگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا بیان کرد: جشنواره فیلم مدافعان حرم تنها جشنواره ای بود که ما نداشتیم و اهمیت آن بسیار بالا است.
 
 
وی با بیان اینکه در ایران جشنواره های بسیاری وجود دارد که اکثر آنها زیادی هستند، افزود: در این جشنواره کسانی که زحمت کشیده بودند آثار خود را ارائه داده و دیده شدند.
 
 
کارگردان فیلم قلاده های طلا با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی باید این افرادی که در جهت آرمان های انقلاب قدم برداشته اند دیده شوند، گفت: در این جشنواره افراد جوان احساس کردند که مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و وقتی این احساس را در خود داشته باشند کارهای بهتری خواهند ساخت.
 
 
حمید رسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص برگزاری چنین حرکت هایی در جهت  تجلیل از مقام شهدا و خانواده های شهدای مدافع حرم  اظهار داشت: هر گونه فعالیت در این راستا و برای کسانی که جانشان را در دفاع از حرم اهل البیت(ع) فدا کرده اند، قطعا موثر است.
 
 
وی با اشاره به برگزاری  اولین جشنواره فیلم مدافعان حرم افزود: در حوزه های فرهنگی این امر بر دوش کسانی است که در این عرصه ها مشغول فعالیت هستند و باید با زبان رسانه مظلومیت این ایثارگران را به دنیا نشان دهند.
 
 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا امر مقدسی است که  برگزاری این جشنواره ها می‌تواند در معرفی آن ها نقش بسزایی داشته باشد.
 
 
رسایی با بیان اینکه کسانی که میگ‌ویند مدافعان حرم برای پول می‌روند کمی در سوابق زندگی شهدا مطالعه کنند، گفت: اخیرا در جبهه مقاومت پسر یکی از میلیاردهای عراقی به شهادت رسید که همین یک سند خودش دلیل موجهی برای رد این مطلب است.
 
 
گفتنی است جشنواره فیلم مدافعان حرم شامل ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش چهره گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و جبهه النصره، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، ترکیه، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت، نقش تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب در هدایت محور مقاومت بوده است.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 433241
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *