۰
تعبیر واژه اقتصاد مقاومتی با تولید بومی:

عکاسی که پرورش دهنده بوقلمون در دلگان شد/ جهت صادارات نیاز به حمایت دولت دارم

جوان کارآفرین دلگانی با تلاش و پشتکار و تعبیر اقتصاد مقاومتی اولین مرکز پرورش صنعتی بوقلمون را در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رساند.
 عکاسی که پرورش دهنده بوقلمون در دلگان شد/ جهت صادارات نیاز به حمایت دولت دارم
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از دلگان پرس، عصا شه بخش جوانی از روستای کلانظهور دلگان است که با تلاش، پشتکار و اخذ تسهیلات از جهاد کشاورزی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی که همان تکیه بر تولیدات بومی و استفاده از توان و فکر داخلی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی است، گامی هرچند کوچک در این زمینه برداشته است.
وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من قبل از اینکه این مرکز پرورش صنعتی بوقلمون را افتتاح کنم، با عکاسی در یک مغازه امورات خودم را می گذراندم.
شه بخش افزود: بیکاری جوانان از یک طرف و نبود کارگاه تولیدی در دلگان من را وادار کرد که به فکر راه اندازی اولین مرکز پرورش صنعتی بوقلمون استان سیستان و بلوچستان را در این شهرستان به بهره برداری برسانم.
عصا شه بخش با اشاره به اینکه با افتتاح این مرکز برای 4 نفر اشتغال آفرینی کرده است تصریح کرد: علاوه بر اینکه با تولیدات این مرکز پرورش بوقلمون به امرار معاش خودم و تولید شهرستان و استان کمک می کنم برای 4 نفر مستقیم و برای چندین نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.
وی عنوان کرد: جهت راه اندازی مرکز پرورش صنعتی بوقلمون در روستای کلانظهور 6 میلیارد ریال از اداره جهاد کشاورزی شهرستان دلگان تسهیلات دریافت کرده است.
این جوان کارآفرین دلگانی همچنین تصریح کرد: کار پرورش بوقلمون را با 2 هزار قطعه آغاز کرده است.
شه بخش دلگانی با بیان اینکه جهت تولید بیشتر و تامین گوشت استان و همچنین سایر استانهای کشور نیازمند حمایت دولت است بیان کرد: مهم ترین کاری که دولت می تواند انجام دهد کمک به بازاریابی محصول بوقلمون و همچنین راه اندازی کشتار صنعتی و بسته بندی مرغ درشهرستان دلگان است.
وی اضافه کرد: اگر این حمایت ها به خوبی از طرف مسئولان اجرایی انجام شود حتی می توانیم گوشت بوقلمون این مرکز را به کشورهای همسایه صادر کنیم.
عصا شه بخش با بیان اینکه در بحث تولید بومی فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است گفت: کشور ما چندین سال است که در شرایط تحریم کشورهای استکباری قرار دارد و بنا به سخنان مقام معظم رهبری"تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی عمل به اقتصاد مقاومتی است" که این فقط با تولیدات داخلی میسر خواهد شد.
 

 

 

 

 

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 433501
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *