امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دست‌درازی به بیت‌المال و دريافت حقوق هاي نجومي خیانت و ظلم به ملت است/شعار مرگ بر آمریکا در قلوب ملت حك شده و حذف نمي شود

25 تير 1395 ساعت 16:08

امام جمعه شهرستان خاش گفت: دست‌درازی به بیت‌المال و دريافت حقوق هاي نجومي خیانت و ظلم به ملت است و بايد با اين غارتگران به صورت جدي برخورد شود.


به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با تاكيد بر ازدواج و انجام سنت حسنه، اظهار كرد: خانواده ها بايد قبل از ازدواج فرزندانشان تحقيقات را انجام دهند و از نظر جايگاه ها و آداب و رسوم دو طرف بايد توجه لازم را داشته باشند كه مبادا دچار اشتباه شوند و زندگي آنها مشكل ساز شود.
 
وي با بيان اينكه همسران بايد با يكديگر به نرمي و با زبان مهرباني سخن بگويند، تصريح كرد: زن و شوهرها بايد مدافع حريم خانواده باشند و با يكديگر با ملايمت و نرمي زندگي خوبي را اداره كنند و الگو براي فرزندانشان باشند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به روز تامين اجتماعي و بهزيستي، گفت: مسئولان تامين اجتماعي و بهزيستي بايد به فكر حال مردم و تامين آرامش و رفاه جامعه باشند و همواره كمك به نيازمندان را در دستور كار خود قرار دهند.
 
وي با اشاره به معضل حقوق هاي نجومي و فرمايشات رهبري، ادامه داد: درحقيقت حقوق هاي نجومي نوعي دزدي از بيت المال و حرام است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در سخنان روز عيد به صراحت در اين خصوص هشدار و تذكر داده است و دولت بايد هرچه حقوق هاي 900 نفري كه نجومي و غير واقعي بود را پيگيري و نتيجه را شفاف به اطلاع مردم برساند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سالروز تشكيل شوراي نگهبان، خاطرنشان كرد: اين شورا نقش بسيار حياتي و تاثيرگذاري در اركان نظام دارد و در حقيقت حافظ و پاسدار نظام و مملكت است و در برهه هاي حساس نيز توانسته با اقدامات به موقع جلوي بسياري از فتنه ها را بگيرد و پاسخ دندان شكني به دشمنان داخلي و خارجي بدهد.
 
وي با بيان اينكه مردم مظلوم و بي دفاع يمن همچنان در محاصره دشمنان از خدا بيخبر هستند، اذعان كرد: امروز شاهد جنگ و خونريزي هاي بسيار زيادي در سطح دنيا هستيم كه اين جنگ ها همه توسط آمريكا و آل سعود فرماندهي مي شوند.
 
حجت الاسلام ميري با تاكيد بر اينكه برخي ها در داخل كشور همچنان به دنبال حذف شعار مرگ بر آمريكا هستند، گفت: شعار مرگ برآمركا بر قلول ملت با بصيرت و آگاه ايران اسلامي حك شده و هرگز اين شعار نه تغيير ميكند و نه حذف مي شود.
 
خطيب جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: در جنگ تحميلي هشت ساله دفاع مقدس بيش از  219 هزار شهيد تقديم كرديم و هرگز نميگذاريم خون اين شهدا پايمال شود.
 
وي با اشاره به سخنان و تاكيدات رهبر انقلاب اسلامي مبني بر جلوگيري از قاچاق، گفت: قاچاق كالا در واقع توليد كشور را فلج مي كند و سبب افزايش بيكاري جوانان و همچنين شغل هاي كاذب و آسيب هاي اجتماعي مي شود و دولت بايد در اين خصوص اهتمام لازم و جدي داشته باشد.
 
حجت الاسلام ميري اظهار كرد: معضل بزرگ قاچاق بايد توسط مجلس مورد توجه قرار گيرد و با اقدامات و فشارها بتوانند جلوي ورود اجناس و كالاهاي قاچاق را به داخل ايران اسلامي بگيرند چرا كه ورود قاچاق از تحقق اقتصاد مقاومتي جلوگيري ميكند و به اقتصاد مملكت آسيب هاي جبران ناپذيري مي زند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 434040

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434040/دست-درازی-بیت-المال-دريافت-حقوق-هاي-نجومي-خیانت-ظلم-ملت-شعار-مرگ-آمریکا-قلوب-حك-شده-حذف-نمي-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir