۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

دست‌درازی به بیت‌المال و دريافت حقوق هاي نجومي خیانت و ظلم به ملت است/شعار مرگ بر آمریکا در قلوب ملت حك شده و حذف نمي شود

امام جمعه شهرستان خاش گفت: دست‌درازی به بیت‌المال و دريافت حقوق هاي نجومي خیانت و ظلم به ملت است و بايد با اين غارتگران به صورت جدي برخورد شود.
دست‌درازی به بیت‌المال و دريافت حقوق هاي نجومي خیانت و ظلم به ملت است/شعار مرگ بر آمریکا در قلوب ملت حك شده و حذف نمي شود
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با تاكيد بر ازدواج و انجام سنت حسنه، اظهار كرد: خانواده ها بايد قبل از ازدواج فرزندانشان تحقيقات را انجام دهند و از نظر جايگاه ها و آداب و رسوم دو طرف بايد توجه لازم را داشته باشند كه مبادا دچار اشتباه شوند و زندگي آنها مشكل ساز شود.
 
وي با بيان اينكه همسران بايد با يكديگر به نرمي و با زبان مهرباني سخن بگويند، تصريح كرد: زن و شوهرها بايد مدافع حريم خانواده باشند و با يكديگر با ملايمت و نرمي زندگي خوبي را اداره كنند و الگو براي فرزندانشان باشند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به روز تامين اجتماعي و بهزيستي، گفت: مسئولان تامين اجتماعي و بهزيستي بايد به فكر حال مردم و تامين آرامش و رفاه جامعه باشند و همواره كمك به نيازمندان را در دستور كار خود قرار دهند.
 
وي با اشاره به معضل حقوق هاي نجومي و فرمايشات رهبري، ادامه داد: درحقيقت حقوق هاي نجومي نوعي دزدي از بيت المال و حرام است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در سخنان روز عيد به صراحت در اين خصوص هشدار و تذكر داده است و دولت بايد هرچه حقوق هاي 900 نفري كه نجومي و غير واقعي بود را پيگيري و نتيجه را شفاف به اطلاع مردم برساند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سالروز تشكيل شوراي نگهبان، خاطرنشان كرد: اين شورا نقش بسيار حياتي و تاثيرگذاري در اركان نظام دارد و در حقيقت حافظ و پاسدار نظام و مملكت است و در برهه هاي حساس نيز توانسته با اقدامات به موقع جلوي بسياري از فتنه ها را بگيرد و پاسخ دندان شكني به دشمنان داخلي و خارجي بدهد.
 
وي با بيان اينكه مردم مظلوم و بي دفاع يمن همچنان در محاصره دشمنان از خدا بيخبر هستند، اذعان كرد: امروز شاهد جنگ و خونريزي هاي بسيار زيادي در سطح دنيا هستيم كه اين جنگ ها همه توسط آمريكا و آل سعود فرماندهي مي شوند.
 
حجت الاسلام ميري با تاكيد بر اينكه برخي ها در داخل كشور همچنان به دنبال حذف شعار مرگ بر آمريكا هستند، گفت: شعار مرگ برآمركا بر قلول ملت با بصيرت و آگاه ايران اسلامي حك شده و هرگز اين شعار نه تغيير ميكند و نه حذف مي شود.
 
خطيب جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: در جنگ تحميلي هشت ساله دفاع مقدس بيش از  219 هزار شهيد تقديم كرديم و هرگز نميگذاريم خون اين شهدا پايمال شود.
 
وي با اشاره به سخنان و تاكيدات رهبر انقلاب اسلامي مبني بر جلوگيري از قاچاق، گفت: قاچاق كالا در واقع توليد كشور را فلج مي كند و سبب افزايش بيكاري جوانان و همچنين شغل هاي كاذب و آسيب هاي اجتماعي مي شود و دولت بايد در اين خصوص اهتمام لازم و جدي داشته باشد.
 
حجت الاسلام ميري اظهار كرد: معضل بزرگ قاچاق بايد توسط مجلس مورد توجه قرار گيرد و با اقدامات و فشارها بتوانند جلوي ورود اجناس و كالاهاي قاچاق را به داخل ايران اسلامي بگيرند چرا كه ورود قاچاق از تحقق اقتصاد مقاومتي جلوگيري ميكند و به اقتصاد مملكت آسيب هاي جبران ناپذيري مي زند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 434040
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *