۰

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور

در ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی ، جنوب سیستان و بلوچستان ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، بر اساس تحلیل آخرین نقشهای پیش یابی روزهای دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات البرز  مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی ، جنوب سیستان و بلوچستان ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی میشود.
روز چهارشنبه در دامنه های زاگرس جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

روزهای سه شنبه و چهار شنبه روند افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور به ویژه سواحل شمالی پیش بینی می شود.
امروز وزش باد نسبتا شدید در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل تداوم خواهد داشت که گاهی سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد، طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج می باشد.

***گردو خاک در زابل همچنان ادامه دارد
  معصومه احمدی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی امروز استان های مازندران، استان سمنان و بخش های جنوبی گلستان و در ارتفاعات مرکزی زاگرس و جنوب شرق و مثل بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان شرق و شمال استان هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب احتمال رگبار و رعد وبرق وجود دارد.   وی گفت: در منطقه زابل نیز گردو خاک همچنان ادامه دارد که این امر باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.   احمدی در آخر گفت: دمای فعلی هوای تهران 28 درجه سانتی‌گراد می باشد و هوایی صاف برای تهران پیش‌بینی می شود.    

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 434205
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *