۰
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج:

اعزام بیش از 25 هزار نفر به زیارت امام رضا(ع)

سردار یعقوب سلیمانی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این طرح آغازشده و بیش از 25 هزار نفر تابه‌حال از سراسر کشور به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده‌اند.
اعزام بیش از 25 هزار نفر به زیارت امام رضا(ع)
به گزارش سرویس مذهبی تفتان ما،به نقل از کوله بار؛ سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی گفت: درواقع برنامه تنظیم‌شده این طرح توافقی است بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی صورت گرفته که امسال یک حجم زیادی از زوار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مشرف شوند.

وی هدف‌گذاری امسال را 500هزار نفر زائر اعلام کرد و افزود: اینکه چقدر بتوانیم به هدف‌گذاری امسال نزدیک شویم مستلزم تلاش خستگی‌ناپذیر همه عوامل اجرایی در طرح مهر درخشان رضوی است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی لازم انجام‌شده است و زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم بروند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج بابیان اینکه یکی از شرایط این عزیزان زوار داشتن حداقل سن 40 سال است، یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان این طرح آغازشده و بیش از 25 هزار نفر تابه‌حال از سراسر کشور به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده‌اند.

سردار سلیمانی،هماهنگی بین ارگان‌ها را این‌گونه توضیح داد: آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک این عزیزان را متقبل می‌شود و این عزیزان در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع)هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با بسیج مستضعفین و مؤسسات مردم نهاد و خیرین است.
وی در پایان بیان کرد: این طرح امکان دارد با برنامه ریزی‌هایی که در آینده انجام شود، در قالب زیارت عتبات عالیات(کربلا و نجف) در عراق هم اجرایی شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 434994
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *