۰
رئیس اتحادیه مشاورین املاک شیراز:

کاهش 10 درصدی قیمت مسکن/ وام مسکن باید همزمان با درخواست تقاضا پرداخت شود

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شیراز، گفت: قیمت ها با توجه به رکود بازار تقلیل پیدا کرده است و مردم خواستار فروش مسکن هستند ولی مشتری وجود ندارد.
کاهش 10 درصدی قیمت مسکن/ وام مسکن باید همزمان با درخواست تقاضا پرداخت شود
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما محمدقاسم تابنده ماه رئیس اتحادیه مشاورین املاک شیراز در گفت و گو با خبرنگار «رازق» از کاهش 10درصدی قیمت مسکن خبر داد و اظهار کرد: قیمت ها با توجه به رکود بازار تقلیل پیدا کرده است و مردم خواستار فروش مسکن هستند ولی مشتری وجود ندارد.

وی افزود: طی  یکسال اخیر در منطقه ما حدود هزار نفر پروانه فعالیت خود را به دلیل هزینه های سنگین اجاره، کارگر، مالیات، هزینه اشتراکات و... باطل کرده اند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک در ادامه افزود:چرخ اقتصادی کشور بر پایه خرید و فروش مسکن می چرخد و رکود در مسکن منجر به رکود در 300شغل مرتبط با مسکن می شود.

تابنده ماه با بیان اینکه دولت باید پرداختی های وام ها را  بصورت هم زمان با درخواست تقاضا پرداخت کند، تصریح کرد: نباید شرایط بگونه ای باشد که مردم امروز در بانک مسکن سرمایه گذاری کنند و سال بعد وام خود را  بگیرند.

وی افزود: پول امسال تا سال دیگر ارزش خود را از دست می دهد و باز مردم پولی برای تهیه مسکن نخواهند داشت.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک احداث مسکن ارزان قیمت توسط وزارت راه و شهرسازی، ارائه وام با بهره پایین، تزریق پول برای ساخت و ساز مسکن را از جمله عوامل خروج از رکود عنوان کرد.
لینک کوتاه: دانا
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 435331
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *