يكي از روحانيون شهرستان خاش:

سيره و روش زندگي امام جعفر صادق(ع) بهترين الگوي علمي و عملي سبك زندگي اسلامي است

27 آذر 1395 ساعت 15:21

يكي از روحانيون شهرستان خاش گفت: سيره و روش زندگي امام جعفر صادق(ع) بهترين الگوي علمي و عملي سبك زندگي اسلامي است كه مسلمانان مي توانند با الگوبرداری از زندگي ايشان با تهاجم فرهنگی دشمنان مبارزه كنند.


به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عليرضا نوري در مراسم جشن ميلاد پيامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) كه به همت هیئت مکتب الحسین(ع) در مسجد المهدي(عج) برگزار شد، اظهار كرد: وحدت و اتحاد مسلمانان در مقابله با ترفندها و توطئه هاي دشمنان اسلام تحت رهبري مقام معظم رهبري در اين برهه مهم بعنوان مهمترين رسالت مسلمانان است.
 
وي تصريح كرد: تفرقه و جدايي بين كشورهاي اسلامي سرنوشت نامطلوبي براي امت دارد و پيامبر مكرم اسلام(ص) بهترين منادي اتحاد و وحدت است و تمامي مسلمانان جهان بايد حول اين محور مهم حركت كنند و به حبل الله اعتصام ورزند.
 
حجت الاسلام نوري با بيان اينكه اطاعت از خصلت هاي حضرت محمد(ص) در سرنوشت و رستگاري انسان تاثيرگذار است، گفت: همگان بايد از رفتار، اخلاق و كردار نبي مكرم اسلام(ص) الگو و سرمشق بگيرند و سيره عملي ايشان را در زندگي روزمره خود استفاده كنند.
 

 
اين روحاني برجسته شهرستان خاش اظهار كرد: سبك زندگي ما مسلمانان بايد آيه 103 سوره آل عمران باشد چرا كه ما ملزم به رعايت وحدت و اتحاد هستيم و همگان بايد به ريسمان الهي چنگ بزنيم و از تفرقه و اختلاف دوري كنيم تا به سعادت و خوشبختي در دنيا و آخرت برسيم.
 
گفتني است در ادامه اين برنامه "صادقي" مداح اهل بيت عصمت و طهارت در وصف رسول  مكرم اسلام(ص) و امام جمعفر صادق(ع) به مولودي خواني پرداخت و در پايان اين مراسم به القاب مبارك حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) و مادران ايشان هدايايي اهداء شد.
 
به گزارش خبرنگارتفتان ما، مشابه اين برنامه در مدرسه نمونه امام موسي كاظم(ع) به همت اداره آموزش و پرورش برگزار و نيز بروشورهاي هفته وحدت به همت بسيج دانشجويي شهرستان خاش در مراسم جشن هفته وحدت توزيع شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435636

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435636/سيره-روش-زندگي-امام-جعفر-صادق-ع-بهترين-الگوي-علمي-عملي-سبك-اسلامي

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir