۰
يكي از روحانيون شهرستان خاش:

سيره و روش زندگي امام جعفر صادق(ع) بهترين الگوي علمي و عملي سبك زندگي اسلامي است

يكي از روحانيون شهرستان خاش گفت: سيره و روش زندگي امام جعفر صادق(ع) بهترين الگوي علمي و عملي سبك زندگي اسلامي است كه مسلمانان مي توانند با الگوبرداری از زندگي ايشان با تهاجم فرهنگی دشمنان مبارزه كنند.
سيره و روش زندگي امام جعفر صادق(ع) بهترين الگوي علمي و عملي سبك زندگي اسلامي است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام عليرضا نوري در مراسم جشن ميلاد پيامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) كه به همت هیئت مکتب الحسین(ع) در مسجد المهدي(عج) برگزار شد، اظهار كرد: وحدت و اتحاد مسلمانان در مقابله با ترفندها و توطئه هاي دشمنان اسلام تحت رهبري مقام معظم رهبري در اين برهه مهم بعنوان مهمترين رسالت مسلمانان است.
 
وي تصريح كرد: تفرقه و جدايي بين كشورهاي اسلامي سرنوشت نامطلوبي براي امت دارد و پيامبر مكرم اسلام(ص) بهترين منادي اتحاد و وحدت است و تمامي مسلمانان جهان بايد حول اين محور مهم حركت كنند و به حبل الله اعتصام ورزند.
 
حجت الاسلام نوري با بيان اينكه اطاعت از خصلت هاي حضرت محمد(ص) در سرنوشت و رستگاري انسان تاثيرگذار است، گفت: همگان بايد از رفتار، اخلاق و كردار نبي مكرم اسلام(ص) الگو و سرمشق بگيرند و سيره عملي ايشان را در زندگي روزمره خود استفاده كنند.
 

 
اين روحاني برجسته شهرستان خاش اظهار كرد: سبك زندگي ما مسلمانان بايد آيه 103 سوره آل عمران باشد چرا كه ما ملزم به رعايت وحدت و اتحاد هستيم و همگان بايد به ريسمان الهي چنگ بزنيم و از تفرقه و اختلاف دوري كنيم تا به سعادت و خوشبختي در دنيا و آخرت برسيم.
 
گفتني است در ادامه اين برنامه "صادقي" مداح اهل بيت عصمت و طهارت در وصف رسول  مكرم اسلام(ص) و امام جمعفر صادق(ع) به مولودي خواني پرداخت و در پايان اين مراسم به القاب مبارك حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) و مادران ايشان هدايايي اهداء شد.
 
به گزارش خبرنگارتفتان ما، مشابه اين برنامه در مدرسه نمونه امام موسي كاظم(ع) به همت اداره آموزش و پرورش برگزار و نيز بروشورهاي هفته وحدت به همت بسيج دانشجويي شهرستان خاش در مراسم جشن هفته وحدت توزيع شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 435636
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *