نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در خاش برگزار شد/ فرمانده بسیج خاش: استفاده از ظرفیتهای شعری می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزشهای انقلاب کمک کند

6 دی 1395 ساعت 14:09

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس"زمزمه عشق" در کانون فرهنگی بسیج برگزار شد.


سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش در حاشيه برگزاري نهمين جشنواره شعر دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، هدف از برپائی این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی شعر دفاع مقدس در امورات مختلف عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی با محورهای شعر دفاع مقدس، شعر عاشورائی و دفاع مقدس، کودک و نوجوان و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به اجرا درآمد.

سرهنگ فضلی ادامه داد: آثار ادبی، شعری و فرهنگی و هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارند که استفاده از ظرفیتهای این موضوع می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزشهای انقلاب کمک کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش از فعالیتهای خوب واحد های مختلف بسیج، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، هنرمندان و شاعران بسیجی در امر ترویج مبانی دینی و بسط دادن ارزشهای اسلامی قدردانی کرد.

این جشنواره با شرکت معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امامان جمعه و جماعات، مسئولان و بسیجیان و شماری از شاعران برگزار شد.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه خاش و سرهنگ فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این مراسم سخنرانی کردند.

عبدالناصر ریگی و شعیب جمالزهی از شاعران بسیجی در خصوص شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سروده های خود را اجرا کردند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 435766

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435766/نهمین-جشنواره-شعر-دفاع-مقدس-خاش-برگزار-فرمانده-بسیج-استفاده-ظرفیتهای-شعری-می-تواند-ترویج-فرهنگ-متعالی-اسلام-ارزشهای-انقلاب-کمک-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir