۰

نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در خاش برگزار شد/ فرمانده بسیج خاش: استفاده از ظرفیتهای شعری می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزشهای انقلاب کمک کند

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس"زمزمه عشق" در کانون فرهنگی بسیج برگزار شد.
نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در خاش برگزار شد/ فرمانده بسیج خاش:  استفاده از ظرفیتهای شعری می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزشهای انقلاب کمک کند
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش در حاشيه برگزاري نهمين جشنواره شعر دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، هدف از برپائی این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی شعر دفاع مقدس در امورات مختلف عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی با محورهای شعر دفاع مقدس، شعر عاشورائی و دفاع مقدس، کودک و نوجوان و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به اجرا درآمد.

سرهنگ فضلی ادامه داد: آثار ادبی، شعری و فرهنگی و هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارند که استفاده از ظرفیتهای این موضوع می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزشهای انقلاب کمک کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش از فعالیتهای خوب واحد های مختلف بسیج، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، هنرمندان و شاعران بسیجی در امر ترویج مبانی دینی و بسط دادن ارزشهای اسلامی قدردانی کرد.

این جشنواره با شرکت معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امامان جمعه و جماعات، مسئولان و بسیجیان و شماری از شاعران برگزار شد.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش، حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه خاش و سرهنگ فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این مراسم سخنرانی کردند.

عبدالناصر ریگی و شعیب جمالزهی از شاعران بسیجی در خصوص شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم سروده های خود را اجرا کردند.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 435766
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *