در عملیاتی غافلگیرانه؛

کشف بيش از 400 كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق

11 دی 1395 ساعت 11:34

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش از كشف 400 كيلوگرم موادمخدر در درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح در اين شهرستان خبر داد.


سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: در اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محور خاش – زاهدان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهم شناسایی و ماموران با سوداگران مرگ در محور زاهدان به خاش كمين زدند كه قاچاقچيان و سرنشينان خودرو به محض مشاهده ماموران، به سمت آنها تیراندازی کردند و با ماموران به صورت مسلحانه درگیر شدند.
 
سرهنگ اربابي گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی نيروهاي انتظامي شهرستان خاش، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب، مواد مخدر را بر جای گذاشتن و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، خاطرنشان كرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 40 بسته 10 كيلويي مواد مخدر از نوع ترياك به وزن 400 كيلوگرم و يك خودرو را كشف و ضبط كردند.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: يكي از اصلي ترين ماموريت هاي نيروي انتظامي، مبارزه و مقابله با حمل و نگهداري قاچاق و مواد مخدر است و پليس هرگز اجازه جولان به مجرمان مواد مخدر را نمي دهد.
 
وي تصريح كرد: استان سيستان و بلوچستان و شهرستان خاش به دليل همجواري با كشورپاكستان همواره مورد توجه قاچاقچيان مواد مخدر قرار دارد و نيروهاي پليس بيشتر توان خود را در مرزها در جهت مبارزه با اين سوداگران مرگ صرف مي كنند.
 
سرهنگ اربابي ادامه داد: اعتياد به مواد مخدر يك معضل اجتماعي بسيار زشت است كه از ديرابز متناسب با شدت و خامت ان مورد توجه بوده و مصرف اين مواد مخدر سابقه طولاني دارد كه هزينه هاي بسياري را در زمينه هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي براي كشور دارد.
 
وي با بيان اينكه مقابله با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ويژه و خاص در دستور كار پليس قرار دارد، اظهار كرد: شهروندان خاشي مي توانند هرگونه ناهنجاري و مواد مشكوك را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 435832

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/435832/کشف-بيش-400-كيلوگرم-مواد-مخدر-درگیری-پلیس-سوداگران-مرگ-خاش-تشدید-برخورد-قاچاقچیان-جنوب-شرق

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir