جوان غیور ایرانی با خداباوری ثابت کرده که همیشه پیروز میدان است+ تصاویر

19 اسفند 1395 ساعت 9:12

امید سارایی با تاکید بر اینکه راهیان نور سبب تقویت روحیه استکبار ستیزی و عملیاتی کردن"شعار ما می توانیم" در عرصه های مختلف میشود،گفت: جوان غیور ایرانی با خداباوری ثابت کرده که همیشه پیروز میدان است .صبح دیروز تعداد 50 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه در قالب یک کاروان به اردو 4 روزه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.


به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام، امید سارایی در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی ایلام گفت: صبح دیروز تعداد 50 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه در قالب یک کاروان به اردو 4 روزه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزرام شدند.

سارایی گفت: افتتاحیه این سفر نورانی با حضور دانشجویان در گلزار شهدای گمنام صالح آباد آغاز گردید و دانشجویان با تجدید عهد با این یادگاران امام(ره) راهی سفر معنوی راهیان نور جنوب شدند.

وی هدف ازبرگزاری این اردو را آشنای نسل جوانان با ارمان های انقلاب ،شهدای گرانقدر و فرهنگ ناب  ایثار و شهادت دانست و ابراز امیدواری کرد که با  این اردوها بستری فراهم شود که دانشجویان بتوانند با خودسازی و تقویت روحیه دینی بر معرفت خود بیفزایند تا بتوانند در دانشگاه ها نقش آفرینی کنند.

 
سارایی با بیان اینکه راهیان نور یکی از اثرگذارترین اردوهای معرفتی و تشکیلاتی برای نسل جوان  امروز است اظهار داشت:این برنامه سبب تقویت روحیه استکبار ستیزی و عملیاتی کردن"شعار ما می توانیم" در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و .. می شود. دانشجوی غیرتمند ایرانی به جهانیان ثابت کرده که با تاسی از فرهنگ خداباوری از تهاجمات فرهنگی دشمن سربلند بیرون می آید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام افزود: دانشجویان اعزامی به راهیان نور از زیارتگاه هاو یادمان ها عملیاتی  هشت سال دفاع مقدس از جمله ؛ شرهانی، فکه، فتح المبین، دو کوهه، اروند، شلمچه، هویزه، علقمه، و طلائیه دیدن خواهند کرد.

photo_2017-03-07_22-45-43.jpg



انتهای پیام/دانا


کد مطلب: 437268

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437268/جوان-غیور-ایرانی-خداباوری-ثابت-کرده-همیشه-پیروز-میدان-تصاویر

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir