۰

جوان غیور ایرانی با خداباوری ثابت کرده که همیشه پیروز میدان است+ تصاویر

امید سارایی با تاکید بر اینکه راهیان نور سبب تقویت روحیه استکبار ستیزی و عملیاتی کردن"شعار ما می توانیم" در عرصه های مختلف میشود،گفت: جوان غیور ایرانی با خداباوری ثابت کرده که همیشه پیروز میدان است .صبح دیروز تعداد 50 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه در قالب یک کاروان به اردو 4 روزه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
جوان غیور ایرانی با خداباوری ثابت کرده که همیشه پیروز میدان است+ تصاویر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام، امید سارایی در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی ایلام گفت: صبح دیروز تعداد 50 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه در قالب یک کاروان به اردو 4 روزه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزرام شدند.

سارایی گفت: افتتاحیه این سفر نورانی با حضور دانشجویان در گلزار شهدای گمنام صالح آباد آغاز گردید و دانشجویان با تجدید عهد با این یادگاران امام(ره) راهی سفر معنوی راهیان نور جنوب شدند.

وی هدف ازبرگزاری این اردو را آشنای نسل جوانان با ارمان های انقلاب ،شهدای گرانقدر و فرهنگ ناب  ایثار و شهادت دانست و ابراز امیدواری کرد که با  این اردوها بستری فراهم شود که دانشجویان بتوانند با خودسازی و تقویت روحیه دینی بر معرفت خود بیفزایند تا بتوانند در دانشگاه ها نقش آفرینی کنند.

 
سارایی با بیان اینکه راهیان نور یکی از اثرگذارترین اردوهای معرفتی و تشکیلاتی برای نسل جوان  امروز است اظهار داشت:این برنامه سبب تقویت روحیه استکبار ستیزی و عملیاتی کردن"شعار ما می توانیم" در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و .. می شود. دانشجوی غیرتمند ایرانی به جهانیان ثابت کرده که با تاسی از فرهنگ خداباوری از تهاجمات فرهنگی دشمن سربلند بیرون می آید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام افزود: دانشجویان اعزامی به راهیان نور از زیارتگاه هاو یادمان ها عملیاتی  هشت سال دفاع مقدس از جمله ؛ شرهانی، فکه، فتح المبین، دو کوهه، اروند، شلمچه، هویزه، علقمه، و طلائیه دیدن خواهند کرد.

photo_2017-03-07_22-45-43.jpg



انتهای پیام/دانا
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 437268
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *