۰

دولت‌ غرب‌گرا و کدخداپرست هزینه دشمن را کم می‌کند/ «برجام» قرارداد شیرینی بود که شیطان به دشمن داد

دولت‌های غرب‌گرا و کدخداپرست هزینه دشمن را کم می‌کند. چگونه است که رئیس‌جمهور ما می‌گوید هزینه دشمن را بالا برده است؟ به عقیده من، عملکرد این دولت، نه تنها موجب کاهش هزینه دشمن شده است بلکه نگرانی‌های دشمن را هم کم کرده است.
دولت‌ غرب‌گرا و کدخداپرست هزینه دشمن را کم می‌کند/ «برجام» قرارداد شیرینی بود که شیطان به دشمن داد
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،حجت‌الاسلام والمسلمین داود مهدوی‌زادگان عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی در کانال شخصی‌اش با اشاره به سخنان حسن روحانی رئیس جمهور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته(چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه)  نوشت:
*انتخابات 96 و بالا رفتن هزینه‌ها
رئیس دولت یازدهم در گفت‌وگو ویژه شبکه دو مدعی شده است که هزینه دشمن را بالا بردیم، من هر چه در این باره می‌اندیشم که با کدام تدبیر و عملکردی به چنین دستاورد بزرگی رسیده‌ایم، به پاسخ روشنی نرسیدم. مثلاً چگونه برجام موجب بالا رفتن هزینه دشمن شده‌است؟ 
آیا تعطیلی مراکز هسته‌ای و پر کردن دیگ آب سنگین اراک با بتن و مرخص کردن کارشناسان هسته‌ای و روان‌تر شدن بازدیده و بازرسی‌های آژانس هسته‌ای از ایران، هزینه را بالا برده است؟ آیا افزایش فروش نفت خام و باز نگشتن پول آن به کشور، هزینه دشمن را بالا برده است؟
آیا رشد واردات از یک سو و دومینوی تعطیلی کارخانه‌ها و رکود اقتصادی، خریدن هواپیمای مرجوعی هزینه دشمن را بالا برده است؟ برای فهم بالا رفتن هزینه دشمن، به معیار نیاز داریم.
گمان می‌کنم مهم‌ترین معیار، عدم وابستگی است. به میزانی که دولت بتواند وابستگی کشور به خارج را کم کند، هزینه دشمن را بالا برده است و در مقابل با تشدید وابستگی، هزینه دشمن کمتر می‌شود. هر عقل سلیمی با ملاحظه موارد یاد شده خواهد گفت که وابستگی مملکت به ویژه در موقعیت پسابرجام تشدید شده است. 
برجام قرار داد شیرینی بود که شیطان به دشمن داد. زیرا وضعیت بد اقتصادی آمریکا به طور طبیعی هزینه‌های این کشور را بالا برده بود و برجام بخش زیادی از این هزینه را کم کرد. حمایت رسانه‌های غربی از انتخاب مجدد این دولت، دلیلی برای سودآوری آن برای دشمن است. 
دولت‌های غرب‌گرا و کدخداپرست هزینه دشمن را کم می‌کند. بنابراین، چگونه است که رئیس‌جمهور ما می‌گوید هزینه دشمن را بالا برده است؟ به عقیده من، عملکرد این دولت، نه تنها موجب کاهش هزینه دشمن شده است بلکه نگرانی‌های دشمن را هم کم کرده است.
*وقتی مدبر الدوله بیت‌المال را به تاراج گذاشته
وقتی مدبر الدوله بیت‌المال را به تاراج گذاشته ریخت و پاش‌هایش سر به فلک می‌کشد و دست‌ها و چشم‌ های طمع‌ورزان چهار درصدی را برای غارت آن آزاد می‌گذارند؛ کسی نیست که به آن اعتراض کند و اگر هم باشد دهان او را با معوقه و ذخایر نظام خواندن نجومی‌بگیران خرد می‌کنند.
اما اگر دولت مردی بخواهد سهمی از بیت‌المال را مستقیماً به خود مردم بدهد، پیروان چهار درصدی این کار را صدقه می‌خوانند و توهین به ملت می‌دانند که می‌خواهند ملت را صدقه‌گیر بار بیارند. پس، خوب است جمیع کارمندان دولت غیر از وابستگان به چهار درصدی، جنبش ضد صدقه به راه انداخته زین پس مخلصانه و بدون چشم داشت فیش حقوق ماهانه مشغول به کار شوند.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 438230
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *