۰

کره شمالی: آمریکا به دنبال ایجاد رعب و وحشت است

کره شمالی اعلام کرد که آمریکا با برگزاری تمرینات انتقال اتباع خود در کره جنوبی به مکان های امن، درصدد ایجاد رعب و وحشت است.
کره شمالی: آمریکا به دنبال ایجاد رعب و وحشت است
به گزارش سرویس یادداشت ومقاله تفتان ما،

کره شمالی تصریح کرده است که هدف آمریکا از برگزاری چنین تمریناتی در خاک کره جنوبی آماده کردن فضا برای جنگ است.
 
  روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان حزب حاکم کار کره شمالی روز پنجشنبه نوشته است که آمریکایی ها در حال ایجاد فضای رعب و وحشت در منطقه هستند.  
  نشریه، سیاست های آمریکا را تهدید آمیز توصیف کرده و آورده است: این تمرینات یک سناریوی ساختگی است برای اینکه پیش زمینه های جنگ با کره شمالی آماده شود.  
  روزنامه ادامه داده است که آمریکا با چنین اقداماتی در واقع در حال فراهم کردن شرایطی است که در یک لحظه مناسب جنگ را علیه کره شمالی به راه بیندازد.  
  «رودونگ سینمون» یادآور می شود: این احمقانه است که آمریکا تصور کند با شروع جنگ مردم خانه های امن خود را تخلیه خواهند کرد، زیرا کره شمالی این قدرت را دارد که خاک آمریکا را هدف قرار دهد.  
  روزنامه نوشته است که آنها در جنگ گذشته کره ضربات سختی متحمل شدند اما اگر این بار جنگی شروع شود آمریکایی ها دیگر پناهگاهی امن نخواهند داشت.  
  روزنامه کره شمالی از آمریکا خواسته است بجای اینکه تمرینات انتقال مردم و آمریکایی ها در کره جنوبی را به جای امن برگزار کند در اندیشه نجات جان میلیون ها آمریکایی در خاک خود باشد.  
  آمریکا هفته گذشته نیز در اقدامی تحریک آمیز بمب افکن های راهبردی B-1B خود را بر فراز شبه جزیره کره به پرواز در آورده بود که خشم کره شمالی را به دنبال داشته است.     منبع: ایرنا   انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 438468
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *