۰
۱

امنیت کشور حاصل خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است

سردار سلیمانی با بیان اینکه امنیت کشور حاصل خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است، گفت: امروز مردم میهن اسلامی بدون ترس از تهدیدات دشمنان زندگی می کنند و این، نتیجه رشادت های شهداست.
امنیت کشور حاصل خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اینکه امنیت کشور مرهون خون شهداست، گفت: اگر امروز مردم میهن اسلامی بدون ترس از تهدیدات دشمنان زندگی می کنند، نتیجه رشادت ها و جوانمردی های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است و همچنان راه جهاد باز است و امروزه شهدای مدافع حرم با دادن خون گرانبهای خود، امنیت ما را دو چندان نموده اند.
وی ادامه داد: برترین ایثار یک فردنثار کردن جان خود است و مجاهدت ها و جانفشانی شهدای گرانقدر امنیت و آرامش امروز کشور را رقم زده است و نباید فراموش کنیم که دستاوردهای انقلاب مرهون از خود گذشتگی و مقاومت شهداست و صبر و بردباری خانواده شهدا نیز در جامعه بهترین الگو است.   سردار سلیمانی با بیان اینکه خانواده شهدا گرانبهاترین سرمایه های کشورند، تاکید کرد: همانطور که شهدا با جان خود از این نظام دفاع و پاسداری کردند ما نیز در پیروی از اهداف آنان و حمایت از خانواده های شهدا از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد.   مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در  پایان خاطرنشان کرد: راهیان نور، فرصتی برای زنده کردن فرهنگی ایثار و شهادت در جامعه است و درصد زیادی از شهدای مدافع حرم، یک روزی پا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گذاشتند و به سفر راهیان نور مشرف شده و از نزدیک با راه شهدا آشنا بودند
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 438576
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مشاهده نظرات کاربران
حسن
Iran, Islamic Republic of
ممنون خیلی عالی بود