۰

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجدید میثاق دانشگاهیان کرمانشاه با آرمان‌های امام (ره) و شهدا
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

، به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز سه شنبه جمعی از مسئولان و دانشجویان استان کرمانشاه در مزار شهدای گمنام دانشگاه رازی حضور پیدا کرده و با آرمان‌های امام(ره) و شهیدان بیعتی دوباره کردند.
حاضران در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا، با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حوزه ۳ بسیج کارمندی امام حسین(ع) دانشگاه رازی، اساتید کارکنان و دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه حضور داشتند.
سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به تقدیم ۹۸۰۰ شهید استان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: کرمانشاه دومین استانی است که با داشتن طول ۳۷۱ کیلومتر مرز با دشمن در ۵ محور عملیاتی با دشمن مواجه شد.
به گفته این مسئول بیش از ۳۲ عملیات بزرگ و کوچک در این استان انجام شد و مردان و زنان غیور این مرز و بوم توانستند در مقابل هجوم دشمن بایستند.
وی در ادامه افزود: حرم شهدا در مناطق جنگی توسط بنیاد حفظ آثار هدایت می‌شود و در ادارات و مراکز علمی که ساخت و اداره این اماکن مقدس بر عهده هیئت امنا متولی است.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: شهدای گمنام در سال ۸۷ در دانشگاه رازی خاکسپاری شدند و تعهد شده که حرم این یادمان طی ۲ سال احداث شود.
وی افزود: ساخت این یادمان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که تاکنون مقادیری از آن توسط بنیاد حفظ آثار و دانشگاه تهیه شده است.
سرهنگ محمدی ابراز امیدواری کرد؛ با تشکیل هیئتی از معاونان فرهنگی دانشگاه و مجمع خیرین طی امسال کار ساخت این یادمان صورت گیرد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه همچنین از افتتاح یادمان مطلع الفجر با ۴ هزار و ۸۰۰ متر در شهرستان گیلانغرب در روز چهارشنبه  هفتم مهر خبر داد.
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 439468
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *