مسابقات کونگ فو و بوکس ویژه گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در خاش برگزار شد

21 تير 1396 ساعت 23:10

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: مسابقات کونگ فو بمناسبت گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در باشگاه شهید امام بخش ریگی این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تفتان ما، مسافر شهنوازی بیان کرد: در رده نونهالان: سعیدشهنوازی و محمدرضامیربلوچزهی در وزن 25کیلوگرم اول و دوم شدند.
وی افزود: در رده نوجوانان نیز زبیرشهنوازی و آرمین ابراهیمی ریگی در 25کیلوگرم مقام اول و دوم را کسب کردند و در همین رده و در وزن 40 کیلوگرم الیاس هاشمزهی عبدالخالق شعلی بر و عبدالباسط شعلی بر مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش ادامه داد: در رده جوانان هم در وزن 50 کیلوگرم کامبیزشهنوازی مقام اول را به دست آورد و محمد اکبرشهنوازی دوم شد و عرفان گلشاهی مقام سومی مسابقات را کسب کرد.
شهنوازی گفت: در رده بزرگسالان محمدعلی سالارزهی در وزن 58 کیلوگرم اول شد و در وزن 63 کیلوگرم نیز اسدالله سالارزهی و نعمت قلندرزهی اول و دوم را کسب کردند.
وی گفت: در مسابقات بوکس بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر هم در رده جوانان عارف میربلوچزهی در وزن 56کیلوگرم و احسان کهرازه هم در 64 کیلوگرم، یاسین بهادرزهی در 25کیلوگرم و فرزادشعلی بر60کیلوگرم مقامهای اول را کسب کردند.
شهنوازی بیان کرد: در رده بزرگسالان هم نعمت الله فروزان در 64کیلوگرم، محمدبیات 60کیلوگرم، ناصر محمدحسنی 69کیلوگرم و احمدهاشمزهی 75کیلوگرم جایگاه نخست را از آن خود کردند.   مسابقات ورزشی در رشته موتای هم در خاش به همین مناسبت برگزار شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 440085

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/440085/مسابقات-کونگ-فو-بوکس-ویژه-گرامی-هفته-مبارزه-مواد-مخدر-خاش-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir