۰

مسابقات کونگ فو و بوکس ویژه گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در خاش برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: مسابقات کونگ فو بمناسبت گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در باشگاه شهید امام بخش ریگی این شهرستان برگزار شد.
مسابقات کونگ فو و بوکس ویژه گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در خاش برگزار شد
به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تفتان ما، مسافر شهنوازی بیان کرد: در رده نونهالان: سعیدشهنوازی و محمدرضامیربلوچزهی در وزن 25کیلوگرم اول و دوم شدند.
وی افزود: در رده نوجوانان نیز زبیرشهنوازی و آرمین ابراهیمی ریگی در 25کیلوگرم مقام اول و دوم را کسب کردند و در همین رده و در وزن 40 کیلوگرم الیاس هاشمزهی عبدالخالق شعلی بر و عبدالباسط شعلی بر مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش ادامه داد: در رده جوانان هم در وزن 50 کیلوگرم کامبیزشهنوازی مقام اول را به دست آورد و محمد اکبرشهنوازی دوم شد و عرفان گلشاهی مقام سومی مسابقات را کسب کرد.
شهنوازی گفت: در رده بزرگسالان محمدعلی سالارزهی در وزن 58 کیلوگرم اول شد و در وزن 63 کیلوگرم نیز اسدالله سالارزهی و نعمت قلندرزهی اول و دوم را کسب کردند.
وی گفت: در مسابقات بوکس بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر هم در رده جوانان عارف میربلوچزهی در وزن 56کیلوگرم و احسان کهرازه هم در 64 کیلوگرم، یاسین بهادرزهی در 25کیلوگرم و فرزادشعلی بر60کیلوگرم مقامهای اول را کسب کردند.
شهنوازی بیان کرد: در رده بزرگسالان هم نعمت الله فروزان در 64کیلوگرم، محمدبیات 60کیلوگرم، ناصر محمدحسنی 69کیلوگرم و احمدهاشمزهی 75کیلوگرم جایگاه نخست را از آن خود کردند.   مسابقات ورزشی در رشته موتای هم در خاش به همین مناسبت برگزار شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 440085
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *