۰

اعتقادمحوری از ریشه‌های هیئت انقلابی است/ شهید حججی با اعتقاداتش شهید شد و دنیا را تکان داد

مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با بیان این‌که اگر در دستگاه امام حسین علیه‌السلام ثواب را مبنا قراردادیم باختیم گفت: یکی از تفاوتهای بین هیئت انقلابی و دیگر هیئت‌ها این است که هیئت‌های انقلابی اعتقاد دارند اما هیئت‌های دیگر صرفاً دنبال ثواب هستند.
اعتقادمحوری از ریشه‌های هیئت انقلابی است/ شهید حججی با اعتقاداتش شهید شد و دنیا را تکان داد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،حاج حسین سازور، از پیشکسوتان مداحی در آغاز نخستین کارگاه توانمندسازی فرهنگسازان و مداحان و هفتمین همایش مداحان که در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام در حال برگزاری است بعد از تاکید بر اهمیت مداحی گفت: مداحی شغل نیست ولی متاسفانه اخیرا جنبه مادی پیدا کرده، بعضی پیش خودشان می‌گویند درآمدش خوب است، مالیات ندارد و وقت کمی لازم دارد و شاید بهترین رزقی که در این عالم است پولی است که می‌توان در راه اهل بیت(ع) به دست آورد.
سازور با بیان اینکه مداح انقلابی یعنی کسی که در هر شرایطی از امام حسین علیه‌السلام دست نمی‌کشد، تصریح کرد: یکی از تفاوتهای بین هیئت انقلابی و دیگر هیئت‌ها این است که هیئت‌های انقلابی اعتقاد دارند اما هیئت‌های دیگر صرفا دنبال ثواب هستند.
این مداح اهل با تاکید بر اینکه ثواب تدبیر شما است و اعتقاد تقدیر شما است گفت: ما به این دلیل باید هیئت انقلابی داشته باشیم که اعتقاد است، اساس انقلاب، اعتقاد است اگر امام خمینی به امام حسین علیه‌السلام اعتقاد نداشت انقلاب صورت نمی‌گرفت.
وی با بیان اینکه اگر در دستگاه امام حسین علیه‌السلام ثواب را مبنا قراردادیم باختیم، بیان کرد: اعتقاد به دستگاه امام حسین علیه‌السلام است که شخصیتی می‌شود رسول ترک.
این مداح پیشکسوت خاطرنشان کرد: نمی‌توان امام حسین علیه‌السلام را در حصار قرار داد و دولتیش کرد.
سازور ادامه داد: احسن هدایت یعنی اینکه ما جوش بخوریم برای امام حسین علیه‌السلام و این می‌شود هیات انقلابی که اگر این اعتقاد را پیدا کردیم میشویم سرباز فرهنگی.
وی با بیان اینکه نماز اگر شرف پیدا کرد به دلیل این است که در کربلا اقامه شد، تصریح کرد: چندین سال در رسانه از نماز حرف زدند اما از امام نماز چطور؟ این همه عابد چقدر نمازخوان داریم؟ چرا آب از آب تکان نخورد اما یک جوان سپاهی مثل شهید حججی با اعتقاداتش شهید شد و دنیا را تکان داد.
این ذاکر اهل بیت علیهم‌السلام با تاکید بر اینکه ما جبهه فرهنگی را از دست دادیم که دشمن توانسته است نفوذ کند، عنوان کرد: فرمانده فرهنگ فرمانده همه جبهه ها است، دنیا کفر امروز بر سپاه تمرکز کرده چرا که میگویند این بازوی کسی است که اسلام را نگه داشته است وگرنه دشمن چه‌کار با دولت و مجلس دارد.
سازور با اشاره به اینکه از دست رفتن جبهه فرهنگی سبب سست شدن ما شده افزود: دغدغه امام حسین علیه‌السلام دغدغه امام خمینی (ره) و رهبری، همه دغدغه فرهنگی است، اینکه رهبری فرمود ما هیئت سکولار نمی‌خواهیم یعنی اینکه ما هیئتی که دنبال ثواب است نمی‌خواهیم بلکه هیئت اعتقادی می‌خواهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل هیئت انقلابی به سادگی نیست بلکه باید عهده‌دار مسئولیت شوید.
انتهای متن/
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 441208
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *