۰

زندگی‌نامه «پرفسور حسابی» رخ نشان داد/ سبک زندگی‌ امام حسین(ع) در میان پرفروش‌ها

«سبک زندگی امام حسین(ع)» عنوان اثری است که خود را در میان پرفروش‌های هفته نخست مهرماه ۹۶ گنجاند. این کتاب گزارشی از سیره و رفتار امام حسین(ع) در زندگی فردی، خانواده، جامعه و سیاست و مبارزه با استناد به کتب حدیثی و مقاتل در طی سه فصل است.
زندگی‌نامه «پرفسور حسابی» رخ نشان داد/ سبک زندگی‌ امام حسین(ع) در میان پرفروش‌ها
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،: کتاب «سبک زندگی امام حسین(ع)» عنوان اثری است که خود را در میان پرفروش‌های هفته نخست مهرماه 96 گنجاند. این کتاب گزارشی از سیره و رفتار امام حسین(ع) در زندگی فردی، خانواده، جامعه وسیاست و مبارزه با استناد به کتب حدیثی و مقاتل در طی سه فصل است.
در فصل نخست زیر عنوان سبک زندگی فردی، به خدامحوری، تکلیف‎مداری و صبر و تسلیم امام حسین اشاره شده و سبک تربیتی حضرت و سبک ارتباطی ایشان در خانواده و نیزسیره حضرت در دعا و عبادت و انس با قرآن معرفی گردیده است. در فصل دوم گزارشی مختصراز اخلاق اجتماعی و سیره سیاسی حضرت معرفی گردیده است. از نظر نویسنده، تواضع، ایثار، احسان، جوانمردی و شجاعت از نشانه‎های سبک زندگی اجتماعی حضرت و مبارزه با طاغوت و استعمار، ولایت‎مداری، بصیرت، مدیریت جامعه ،عدالت‎خواهی و امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‎های سبک زندگی سیاسی ایشان است. در فصل سوم به مجموعه‎ای از پرسش‎ها و شبهات که در ماهواره‎های ضد شیعی و منابع وهابیت در باره قیام امام حسین و علم حضرت به شهادت و زیارت و عزاداری و لعن دشمنان ایشان رواج دارد، پاسخ داده شده است.
ردیف عنوان کتاب پرفروش اول آینه تمام نما پرفروش دوم سلام بر ابراهیم، چگونه یک نماز خوب بخوانیم، پدر عشق پسر، انسان 250 ساله، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، وقتی مهتاب گم شد، شقای آب و ادب پرفروش سوم - «استاد عشق» اثر دیگری است که جلوه نمایی کرد، این اثر داستان زندگی پر فراز و نشیب مردی است که در تمام زندگی خود همواره درس ایمان و اعتقاد را با اعمال اش به ما می‌آموزد. زندگی مردی که با تلاش و پشتکار و با ایمان راسخ و البته به واسطه ی تربیت مادری بزرگ و فداکار بر تمام مشکلات زندگی غلبه کرد و هرگز در این راه مایوس و ناامید نشد. 
استاد عشق درس زندگی پرفسور حسابی است به قلم فرزندش ایرج حسابی که روحیه تلاش و ایثار را به خواننده می آموزد.
پرفسور حسابی در بازگویی روزهای بازپسین از همه می گویند، از پدر، مادربزرگ، همسر و هرکس که در گذر زندگی دستی و آغوشی به مهربانی به سویشان گشوده‌اند.
ردیف عنوان نویسنده اول آیت‌الله حائری شیرازی، سیدمهدی شجاعی، حجت‌الاسلام پناهیان نویسنده دوم محمدرضا حداد پور جهرمی، سیدعلی اصغر علوی نویسنده سوم رضا امیرخانی، بهناز ضرابی‌زاده، حمید حسام، عباس معروفی، الیف شافاک کتاب‌های دفاع مقدسی و خاطرات همچنان خوانندگان خود را دارند و در این هفته نیز آثاری از قبیل: دختر شینا، وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، روزهای بی آینه، پوتین قرمزها پرفروش بودند.
ردیف عنوان ناشر اول دفتر نشر معارف ناشر دوم سوره مهر ناشر سوم ققنوس، موسسه جهادی (صهبا)، موسسه ابراهیم هادی برای مشاهده و دریافت فهرست پرفروش‌های هفته اول مهرماه 96 اینجا  را ببینید.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 441561
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *