۰

کنسرت خیریه شهرام ناظری برای کمک به زلزله‌زدگان

شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها کنسرت خیریه بزرگی را در تالار وزارت کشور برگزار می‌کنند که عواید آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص می‌یابد.
کنسرت خیریه شهرام ناظری برای کمک به زلزله‌زدگان
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،شهرام ناظری خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کردش، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت: درست است که ما نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آنها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولین و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند. من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کُرد همدردی کنم و از همین رو، برنامه‌ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز 29 آبان ماه است در سالن وزارت کشور تدارک دیده‌ام.
کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها دوشنبه شب 29 آبان ماه ساعت 20:30 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.
این کنسرت به منظور همدردی با هموطنان زلزله دیده غرب کشور برگزار و 100 درصد عواید حاصل از آن صرف کمک به هموطنان عزیز خواهد شد.
در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نکردند بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت.
علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های این کنسرت می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند. موسسه ققنوس برگزاری این کنسرت را به عهده دارد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 442515
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *