بازديد رئيس شوراي راهبردي روابط خارجي دفتر مقام معظم رهبري از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار

1 آذر 1396 ساعت 15:24

رئيس شوراي راهبردي روابط خارجي و استاندار سيستان و بلوچستان از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار به عنوان بزرگترين بندر اقيانوسي كشور بازدید کردند.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دفتر مقام معظم رهبری و سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور بازدید کردند.


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهارکرد: بندر اقیانوسی چابهار به عنوان پل دسترسی به کشورهای آسیای میانه و CIS مورد توجه ترانزیتی و ترانشیپی کشورهای منطقه قرار دارد که جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان و  ترانزیت محموله 100 هزار تنی کالای کشور هند از طریق بندر چابهار به افغانستان تثبیت جایگاه بندر چابهار در ترانزیت کالا است.
بهروز آقایی افزود: با نگاه توسعه‌ای دولت و مقام معظم رهبری به سواحل مکران، تکمیل و توسعه زیرساخت ها و تکمیل احداث خط راه آهن چابهار – ایرانشهر و توجه موکد سازمان بنادر و دریانوردی به بنادر ریل پایه، بندر چابهار با برخورداری از مزایا و پتانسیل ها و ظرفیت‌های بالقوه در مسیر توسعه ترانزیتی قرار دارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 442665

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/442665/بازديد-رئيس-شوراي-راهبردي-روابط-خارجي-دفتر-مقام-معظم-رهبري-طرح-توسعه-بندر-شهيد-بهشتي-چابهار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir