۰

بازديد رئيس شوراي راهبردي روابط خارجي دفتر مقام معظم رهبري از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار

رئيس شوراي راهبردي روابط خارجي و استاندار سيستان و بلوچستان از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار به عنوان بزرگترين بندر اقيانوسي كشور بازدید کردند.
بازديد رئيس شوراي راهبردي روابط خارجي دفتر مقام معظم رهبري از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دفتر مقام معظم رهبری و سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور بازدید کردند.


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهارکرد: بندر اقیانوسی چابهار به عنوان پل دسترسی به کشورهای آسیای میانه و CIS مورد توجه ترانزیتی و ترانشیپی کشورهای منطقه قرار دارد که جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان و  ترانزیت محموله 100 هزار تنی کالای کشور هند از طریق بندر چابهار به افغانستان تثبیت جایگاه بندر چابهار در ترانزیت کالا است.
بهروز آقایی افزود: با نگاه توسعه‌ای دولت و مقام معظم رهبری به سواحل مکران، تکمیل و توسعه زیرساخت ها و تکمیل احداث خط راه آهن چابهار – ایرانشهر و توجه موکد سازمان بنادر و دریانوردی به بنادر ریل پایه، بندر چابهار با برخورداری از مزایا و پتانسیل ها و ظرفیت‌های بالقوه در مسیر توسعه ترانزیتی قرار دارد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 442665
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *