امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

تفکر بسیج راهکار حل مشکلات کشور است/ شکست داعش، پیروزی بزرگ برای جهان اسلام و نتیجه مقاومت بود

3 آذر 1396 ساعت 13:25

امام جمعه شهرستان خاش گفت: حاکمیت تفکر بسیجی گره گشا در امور بوده و عزتمندی و اقتدار و سربلندی را به ملتها هدیه می کند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلام رضا دهقان در خطبه های نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد:بايد سيره و سبك زندگي ائمه را سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهيم و در اين راه قدم برداريم تا به رستگاري و تقوا برسيم.
 
وي با بيان اينكه تقوا به معناي بازداشتن و جلودارنده نفس از بدي ها و پليدي هاست، تصريح كرد: اسلام ميوه و ثمره تقوا است و لذا انسان ها و مومنان بايد با رعايت تقوا راه سعادت را در پيش گيرد و از پروردگار اطاعت كند.
 
 
حجت الاسلام دهقان با تبريك هفته بسيج، بیان کرد: بسیجیان در کشور اسلامی ایران مایه غرور و افتخار هستند زیرا به واسطه تلاش ها و همت بسیجیان توانسته ایم در مقابل تهدید ها و تحریم ها و فشارهای سخت و ظالمانه دشمنان بایستیم.
 
وي گفت: ملت ایران با روحیه بسیجی در صف مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام و کشور ایستاده اند و شکست حاکمیت داعش نتیجه و ثمره همین تفکر بسیجی است.
 
امام جمعه شهرستان خاش با تبریک پیروزی سربازان سپاه اسلام در جبهه مقاومت و شکست حاکمیت داعش افزود: خداوند را شکر می کنیم که فتنه داعش خاموش شد لذا با هوشیاری و بصیرت و حضور همیشگی در صحنه برای مقابله با تهدید های دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم زیرا دشمنان با مکر و حیله های فراوان از ما دست بردار نیستند.
 
حجت الاسلام دهقان ادامه داد: دشمنان اسلام برای شکستن وحدت و اتحاد و یکپارچگی امت و نابودی مسلمان برنامه دارند و باید افرادی باشند در صحنه های جهاد مقابل آنان بایستند.
 
وي اظهار كرد: داعش با حمایت های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و سران فریب خورده کشورهای اسلامی روی کار آمد و هدف عمده فعالیت های این گروه تکفیری تروریستی نابود کردن مسلمانان بود و مردم دنیا دیدند که این جنایتکاران به کودکان و زنان و افراد سالخورده و مردم بی دفاع و مظلوم رحم نداشتند.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 442668

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/442668/تفکر-بسیج-راهکار-حل-مشکلات-کشور-شکست-داعش-پیروزی-بزرگ-جهان-اسلام-نتیجه-مقاومت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir