فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

وقتی در منطقه ای امنیت نباشد علم و اقتصاد هم نیست/فضای مجازی، فرصتی برای پویایی و رشد فکری

2 آبان 1401 ساعت 20:05

سردار محمد کرمی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند فکر را از جامعه و کار جمعی ما بگیرد، گفت: فضای مجازی برای ما یک فرصت است و باید از آن برای پویایی و رشد فکری نسل جدید استفاده کنیم و اجازه ندهیم دشمن فکر را از جامعه بگیرد


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصر هامون، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را جهت اشغال ذهن ها و هدایت ذهن ها بکار برده است تا جامعه را به سمتی که می خواهد ببرد.

وی افزود: حدود 60 موسسه در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران کار می کنند و هدفشان فرو پاشی انقلاب از درون است، می خواهند باورهای اعتقادی و مذهبی مردم را از طریق فضای مجازی ساخت سریال و مستند تفکر افراد جامعه را هدف قرار دهند.

این مسئول بیان کرد: دشمن تمام توان خود را بکار می‌برد تا مردم را باهم درگیر کند که خوشبختانه با یاری خداوند متعال و همت مردم همیشه بیدار که در میدان بودند نقشه شوم دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی مسولیت اساتید دانشگاه را مهم توصیف کرد و گفت: ذهن جوانان امروز در دست اساتید دانشگاه است اگر ذهن جوانی آسیب ببیند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست چون ذهن ها برای بارور کردن در حوزه های علمی اعتقادی و فرهنگی دست اساتید است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه وقتی در منطقه ای امنیت نباشد علم و اقتصاد هم نیست، افزود: امروز وظیفه ما این است که در حوزه کار اقتصادی تلاش کنیم و سرعت کار اقتصادی و علمی خود را توسعه دهیم، مسئولیت اساتید در تربیت دانشجو مسئولیت بسیار بزرگی است تا دانشجو از لحاظ بار فکری و عملی به درجه مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: وقتی دانشجو مقاله می نویسد با آن مقاله تحرک فکری ایجاد می کند موضوع علمی خیلی مهم است چون کشور دارای جوانان توانمند است و این بستگی به استفاده دانشگاه ها از این توانمندی ها دارد که نقش اول آن را آموزش و پرورش و بعد دانشگاه ایفا می کند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: امروز فرماندهان جنگ نرم اساتید دانشگاه هستند و آنها هستند که این جنگ را هدایت و فرماندهی می کنند اگر در این امر دقت نکنیم با یک حرف دچار آسیب می شویم.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش می کند تا فکر را از جامعه و کار جمعی ما بگیرد، فضای مجازی برای ما یک فرصت است ما با همه مبانی نظری و قوی مثل قرآن کریم باید دائم در حال آفند باشیم نه در حال پدافند و آن ها باید مقابل ما بایستند برای همین دشمن به میدان و مقابله با ما آمده است.

سردار کرمی گفت: تمام تلاش دشمن برای مقابله با ما است چرا که در جبهه حق دار حال حرکت هستیم و باباطل در نبرد. و دشمن باطل این را نمی خواهد.

انتهای پیام/
http://asrehamoon.ir/vdcbz5b8srhbsap.uiur.html
 


کد مطلب: 452142

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452142/وقتی-منطقه-امنیت-نباشد-علم-اقتصاد-هم-نیست-فضای-مجازی-فرصتی-پویایی-رشد-فکری

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir