۰
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

وقتی در منطقه ای امنیت نباشد علم و اقتصاد هم نیست/فضای مجازی، فرصتی برای پویایی و رشد فکری

سردار محمد کرمی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند فکر را از جامعه و کار جمعی ما بگیرد، گفت: فضای مجازی برای ما یک فرصت است و باید از آن برای پویایی و رشد فکری نسل جدید استفاده کنیم و اجازه ندهیم دشمن فکر را از جامعه بگیرد
وقتی در منطقه ای امنیت نباشد علم و اقتصاد هم نیست/فضای مجازی، فرصتی برای پویایی و رشد فکری
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصر هامون، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را جهت اشغال ذهن ها و هدایت ذهن ها بکار برده است تا جامعه را به سمتی که می خواهد ببرد.

وی افزود: حدود 60 موسسه در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران کار می کنند و هدفشان فرو پاشی انقلاب از درون است، می خواهند باورهای اعتقادی و مذهبی مردم را از طریق فضای مجازی ساخت سریال و مستند تفکر افراد جامعه را هدف قرار دهند.

این مسئول بیان کرد: دشمن تمام توان خود را بکار می‌برد تا مردم را باهم درگیر کند که خوشبختانه با یاری خداوند متعال و همت مردم همیشه بیدار که در میدان بودند نقشه شوم دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی مسولیت اساتید دانشگاه را مهم توصیف کرد و گفت: ذهن جوانان امروز در دست اساتید دانشگاه است اگر ذهن جوانی آسیب ببیند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست چون ذهن ها برای بارور کردن در حوزه های علمی اعتقادی و فرهنگی دست اساتید است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه وقتی در منطقه ای امنیت نباشد علم و اقتصاد هم نیست، افزود: امروز وظیفه ما این است که در حوزه کار اقتصادی تلاش کنیم و سرعت کار اقتصادی و علمی خود را توسعه دهیم، مسئولیت اساتید در تربیت دانشجو مسئولیت بسیار بزرگی است تا دانشجو از لحاظ بار فکری و عملی به درجه مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: وقتی دانشجو مقاله می نویسد با آن مقاله تحرک فکری ایجاد می کند موضوع علمی خیلی مهم است چون کشور دارای جوانان توانمند است و این بستگی به استفاده دانشگاه ها از این توانمندی ها دارد که نقش اول آن را آموزش و پرورش و بعد دانشگاه ایفا می کند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: امروز فرماندهان جنگ نرم اساتید دانشگاه هستند و آنها هستند که این جنگ را هدایت و فرماندهی می کنند اگر در این امر دقت نکنیم با یک حرف دچار آسیب می شویم.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش می کند تا فکر را از جامعه و کار جمعی ما بگیرد، فضای مجازی برای ما یک فرصت است ما با همه مبانی نظری و قوی مثل قرآن کریم باید دائم در حال آفند باشیم نه در حال پدافند و آن ها باید مقابل ما بایستند برای همین دشمن به میدان و مقابله با ما آمده است.

سردار کرمی گفت: تمام تلاش دشمن برای مقابله با ما است چرا که در جبهه حق دار حال حرکت هستیم و باباطل در نبرد. و دشمن باطل این را نمی خواهد.

انتهای پیام/
http://asrehamoon.ir/vdcbz5b8srhbsap.uiur.html
 
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 452142
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *