برگزاری همایش دختران فاطمی در خاش

رستگاری در دنیا با قرار دادن مکتب فاطمی بعنوان الگوی زندگی

30 آذر 1401 ساعت 12:55

دهقان: شأن و منزلت حضرت زهرای مرضیه آنقدر بالااست که پیامبر اسلام فرمودند: هرکس آن حضرت را خشنود کند من را خشنود کرده و کسی که باعث خشنودی من شود خدا را راضی کرده و جایگاه او بهشت است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، همایش دختران فاطمی با حضور حجت الاسلام دهقان امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و کادر اداری و جمع کثیری از دانش آموزان در مقاطع مختلف درمحل دبیرستان فاطمیه شهرستان خاش برگزار شد.

دهقان گفت: در دنیایی که ما زندگی میکنیم فضای مجازی از فضای واقعی زندگی پیشی گرفته و چیزی که باعث رستگاری و دوری ما از شیاطین و هواهای نفسانی میشود تأسی از سیره ائمه و معصومین(س) می باشد.

وی بیان کرد: اگر روش و سیره زندگی ما فاطمی  گونه شود مسلما رستگاری برای ما در تمام عرصه ها خواهد بود.

امام جمعه خاش به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: سازمانی که دم از حمایت از حقوق زنان می زند و باعث فتنه گری می شود در کشور های خودشان کمترین حقوقی برای زنان قائل نیستند و این نشان دهنده ناحق بودن حرفهای آنان است.

امام جمعه خاش بیان کرد: هوشیار باشیم به بهانه آزادی عفت و پاکدامنی زنان ما را دشمن نشانه گرفته که اصلی ترین رکن و پایه و اساس خانواده است و لذا هدف پاشیدن عفت و از بین بردن خانواده  است.
دهقان با اشاره به فرمایشی از امیرالمومنین (ع)گفت: مجاهدی که در راه خدا جهاد میکند درجه ای بالاتر از زنان پاک دامن که از عفت و حجاب خود مواظبت میکنند ندارد و این نشان دهنده ارزش حجاب برای بانوان می باشد.

وی اظهار کرد: از زندگی حضرت زهرا(س) درس بگیریم و با تأسی از سیره این بزرگوار راه روشن هدایت را پیدا کنیم.

وی افزود: ریشه بسیاری مسائل در اتفاقات و اشوبهای اخیر ضعف ایمان و پایبند نبودن به احکام اسلام می باشد چرا که فرد معتقد و پایبند به اسلام و فرامین الهی هرگز کاری که منافات با دستورات خداوند داشته باشد را انجام نمیدهد.

دهقان هوشیاری و آگاهی مردم و جوانان را برای اجرایی نشدن نقشه های دشمن مهم خواند و پایبندی به احکام اسلام و نماز را مهمترین رکن پایبندی و هدایت خواند و عواقب زیادی برای کسانی که سبک میشمارند این فریضه مهم را برشمرد.
احکام و ارکان مهم اسلام را دریابیم و در پایبندی و اطاعت از آنها کوشا باشیم چرا که رستگاری و عاقبت بخیری دنیا و آخرت در گرو پایبندی به فرامین الهی است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452395

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452395/رستگاری-دنیا-قرار-دادن-مکتب-فاطمی-بعنوان-الگوی-زندگی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir