۰
برگزاری همایش دختران فاطمی در خاش

رستگاری در دنیا با قرار دادن مکتب فاطمی بعنوان الگوی زندگی

دهقان: شأن و منزلت حضرت زهرای مرضیه آنقدر بالااست که پیامبر اسلام فرمودند: هرکس آن حضرت را خشنود کند من را خشنود کرده و کسی که باعث خشنودی من شود خدا را راضی کرده و جایگاه او بهشت است.
رستگاری در دنیا با قرار دادن مکتب فاطمی بعنوان الگوی زندگی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، همایش دختران فاطمی با حضور حجت الاسلام دهقان امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و کادر اداری و جمع کثیری از دانش آموزان در مقاطع مختلف درمحل دبیرستان فاطمیه شهرستان خاش برگزار شد.

دهقان گفت: در دنیایی که ما زندگی میکنیم فضای مجازی از فضای واقعی زندگی پیشی گرفته و چیزی که باعث رستگاری و دوری ما از شیاطین و هواهای نفسانی میشود تأسی از سیره ائمه و معصومین(س) می باشد.

وی بیان کرد: اگر روش و سیره زندگی ما فاطمی  گونه شود مسلما رستگاری برای ما در تمام عرصه ها خواهد بود.

امام جمعه خاش به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: سازمانی که دم از حمایت از حقوق زنان می زند و باعث فتنه گری می شود در کشور های خودشان کمترین حقوقی برای زنان قائل نیستند و این نشان دهنده ناحق بودن حرفهای آنان است.

امام جمعه خاش بیان کرد: هوشیار باشیم به بهانه آزادی عفت و پاکدامنی زنان ما را دشمن نشانه گرفته که اصلی ترین رکن و پایه و اساس خانواده است و لذا هدف پاشیدن عفت و از بین بردن خانواده  است.
دهقان با اشاره به فرمایشی از امیرالمومنین (ع)گفت: مجاهدی که در راه خدا جهاد میکند درجه ای بالاتر از زنان پاک دامن که از عفت و حجاب خود مواظبت میکنند ندارد و این نشان دهنده ارزش حجاب برای بانوان می باشد.

وی اظهار کرد: از زندگی حضرت زهرا(س) درس بگیریم و با تأسی از سیره این بزرگوار راه روشن هدایت را پیدا کنیم.

وی افزود: ریشه بسیاری مسائل در اتفاقات و اشوبهای اخیر ضعف ایمان و پایبند نبودن به احکام اسلام می باشد چرا که فرد معتقد و پایبند به اسلام و فرامین الهی هرگز کاری که منافات با دستورات خداوند داشته باشد را انجام نمیدهد.

دهقان هوشیاری و آگاهی مردم و جوانان را برای اجرایی نشدن نقشه های دشمن مهم خواند و پایبندی به احکام اسلام و نماز را مهمترین رکن پایبندی و هدایت خواند و عواقب زیادی برای کسانی که سبک میشمارند این فریضه مهم را برشمرد.
احکام و ارکان مهم اسلام را دریابیم و در پایبندی و اطاعت از آنها کوشا باشیم چرا که رستگاری و عاقبت بخیری دنیا و آخرت در گرو پایبندی به فرامین الهی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 452395
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *