در راستاه رفاه حال شهروندان انجام شد/نصب و اصلاح ۳۵۰ چراغ در معابر شهرستان خاش

13 دی 1401 ساعت 17:53

الیاس ابراهیمی گفت: یکی از وظایف مهم اداره برق تأمین روشنایی مورد نیاز معابر اصلی و فرعی شهر می باشد که علاوه بر زیبایی محیط شهری و روستایی در ایجاد فضایی امن برای شهروندان نیز موثر خواهدبود.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره برق شهرستان خاش الیاس ابراهیمی رئیس اداره برق  گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۰ چراغ روشنایی در سطح شهرستان تعویض و اصلاح شده است که تأثیر زیادی در بهبود روشنایی معابر داشته اند.

ابراهیمی اظهار کرد: از تعداد چراغ های قابل تعویض و اصلاح ذکر شده ۶۲مورد تخریب لامپ چراغ روشنایی، ۲۷مورد سرقت کابل فیدرخروجی روشنایی و ۲۶۱ لامپ سوخته بوده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم این اداره تامین روشنایی مورد نیاز در معابر اصلی و فرعی شهر است که علاوه بر زیبایی محیط در ایجا  داشتن فضایی امن و ایمن موثر است.

مدیر اداره برق شهرستان خاش گفت: تخریب و سرقت شبکه برق از جمله چالش های این شرکت است که متأسفانه شاهد آن هستیم که همکاری و همیاری مردم در جلوگیری از این امر را طلب می کنیم.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت هر مشاهده هرگونه خاموشی و عدم روشنایی معابر درخواست خود را با شماره ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452423

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452423/راستاه-رفاه-حال-شهروندان-انجام-نصب-اصلاح-۳۵۰-چراغ-معابر-شهرستان-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir