۰

در راستاه رفاه حال شهروندان انجام شد/نصب و اصلاح ۳۵۰ چراغ در معابر شهرستان خاش

الیاس ابراهیمی گفت: یکی از وظایف مهم اداره برق تأمین روشنایی مورد نیاز معابر اصلی و فرعی شهر می باشد که علاوه بر زیبایی محیط شهری و روستایی در ایجاد فضایی امن برای شهروندان نیز موثر خواهدبود.
در راستاه رفاه حال شهروندان انجام شد/نصب و اصلاح ۳۵۰ چراغ در معابر شهرستان خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره برق شهرستان خاش الیاس ابراهیمی رئیس اداره برق  گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۰ چراغ روشنایی در سطح شهرستان تعویض و اصلاح شده است که تأثیر زیادی در بهبود روشنایی معابر داشته اند.

ابراهیمی اظهار کرد: از تعداد چراغ های قابل تعویض و اصلاح ذکر شده ۶۲مورد تخریب لامپ چراغ روشنایی، ۲۷مورد سرقت کابل فیدرخروجی روشنایی و ۲۶۱ لامپ سوخته بوده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم این اداره تامین روشنایی مورد نیاز در معابر اصلی و فرعی شهر است که علاوه بر زیبایی محیط در ایجا  داشتن فضایی امن و ایمن موثر است.

مدیر اداره برق شهرستان خاش گفت: تخریب و سرقت شبکه برق از جمله چالش های این شرکت است که متأسفانه شاهد آن هستیم که همکاری و همیاری مردم در جلوگیری از این امر را طلب می کنیم.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت هر مشاهده هرگونه خاموشی و عدم روشنایی معابر درخواست خود را با شماره ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 452423
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *