در راستای خدمت رسانی به مردم انجام شد؛

ارتقای موسسه سلامت شهرستان خاش به دانشکده

21 بهمن 1401 ساعت 9:58

حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت شهرستان خاش در جغرافیای استان و مجاوزت با کریدور شمال به جنوب استان ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در این شهرستان یک ضرورت مهم و اساسی بود.


به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به ارتقا موسسه سلامت به دانشکده و نیاز مردم در حوزه بهداشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با ارتقای مجتمع و تبدیل شدن آن به دانشکده میتوان تا ۲۰۰ دانشجو را پذیرش داد و علاوه بر آن این دانشکده نقش مهمی در شناسایی و پرورش استعدادهای بومی بهمراه گسترش رشته های مورد نیاز منطقه را ایفا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ارتقای موسسه سلامت خاش از مهمترین موضوعات بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه بود که از ابتدای مجلس یازدهم بصورت مستمر پیگیر آن بودیم و خوشبختانه بعد از گذشت سه سال موفق به اخذ مجوز ارتقا به دانشکده سلامت شدیم.

وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان خاش و نیاز به ارتقای شاخص های بهداشت و درمان این اقدام یک ضرورت مهم و اساسی برای شهرستان بود.

حسین زهی با بیان اینکه دانشکده ظرفیت ۲۰۰ دانشجو را خواهد داشت بیان کرد: توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه از اهم پیگیری ها خواهد بود همچنین با تلاش و پیگیری با توجه به سرانه پایین تخت های بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) مجوز توسعه بیمارستان را اخذ کردیم.

وی در پایان گفت: علاوه بر توسعه بیمارستان فعلی شهرستان مجوز احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی را اخذ کردیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم با اخذ ماده ۲۳ در اسرع وقت احداث این بیمارستان را نیز آغاز کنیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452560

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452560/ارتقای-موسسه-سلامت-شهرستان-خاش-دانشکده

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir