۰
در راستای خدمت رسانی به مردم انجام شد؛

ارتقای موسسه سلامت شهرستان خاش به دانشکده

حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت شهرستان خاش در جغرافیای استان و مجاوزت با کریدور شمال به جنوب استان ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در این شهرستان یک ضرورت مهم و اساسی بود.
ارتقای موسسه سلامت شهرستان خاش به دانشکده
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به ارتقا موسسه سلامت به دانشکده و نیاز مردم در حوزه بهداشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با ارتقای مجتمع و تبدیل شدن آن به دانشکده میتوان تا ۲۰۰ دانشجو را پذیرش داد و علاوه بر آن این دانشکده نقش مهمی در شناسایی و پرورش استعدادهای بومی بهمراه گسترش رشته های مورد نیاز منطقه را ایفا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ارتقای موسسه سلامت خاش از مهمترین موضوعات بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه بود که از ابتدای مجلس یازدهم بصورت مستمر پیگیر آن بودیم و خوشبختانه بعد از گذشت سه سال موفق به اخذ مجوز ارتقا به دانشکده سلامت شدیم.

وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان خاش و نیاز به ارتقای شاخص های بهداشت و درمان این اقدام یک ضرورت مهم و اساسی برای شهرستان بود.

حسین زهی با بیان اینکه دانشکده ظرفیت ۲۰۰ دانشجو را خواهد داشت بیان کرد: توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه از اهم پیگیری ها خواهد بود همچنین با تلاش و پیگیری با توجه به سرانه پایین تخت های بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) مجوز توسعه بیمارستان را اخذ کردیم.

وی در پایان گفت: علاوه بر توسعه بیمارستان فعلی شهرستان مجوز احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی را اخذ کردیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم با اخذ ماده ۲۳ در اسرع وقت احداث این بیمارستان را نیز آغاز کنیم.

انتهای خبر/
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 452560
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *