توزیع سبد غذایی بین نیازمندان

کمک هموطنان خارج از کشور به موسسه خیریه دارالاکرام خاش

26 بهمن 1401 ساعت 9:13

ریگی مدیر عامل مؤسسه دارالاکرام خاش گفت: رفع نیاز و حمایت از خانواده های عضو موسسه چه از نظر مالی و چه از نظر فرهنگی از اهم برنامه های موسسه بوده تا فرزندان این خانواده ها بدور از تنش های مالی و فرهنگی در راه کسب علم گام بردارند.


به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی تفتان ما، محمد رضا ریگی مدیر عامل مؤسسه دارالاکرام خاش با اشاره به کمک و توزیع سبد غذایی بین خانواده های عضو مؤسسه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این اقدام انسان دوستانه توسط ایرانیان مقیم خارج  از کشور برنامه ریزی شده و در ستاد خیریه دارالاکرام کشور ساماندهی و در نهایت به موسسه خاش ارسال شده است.

وی اظهار کرد: مؤسسه خیریه دارالاکرام علاوه بر حمایت فرهنگی سعی در رفع نیازهای اولیه تمامی خانواده های عضو در این موسسه دارد تا دانش آموزان بجز تحصیل و آموزش دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع سبد غذایی بین ۱۴۶ خانواده عضو مؤسسه با کمک خیرین خارج از کشور افزود: این سبد غذایی شامل اقلام مهمی مانند برنج، روغن، حبوبات و سایر مواد ضروری مورد نیاز  خانواده ها بوده است بسیاری از خانواده های تحت حمایت مؤسسه از کمترین امکانات رفاهی برخوردار بوده که بعضا خیلی از آنها توان تهیه و رفع نیازهای اولیه زندگی را هم دارا نیستند.

محمد رضا ریگی اظهار کرد: توزیع یک بسته فرهنگی شامل کتب آموزشی در راستای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز توسط موسسه انجام گرفته است.

ریگی در پایان کمک و همیاری هموطنان را به موسسات خیریه گام مهمی در راه پیشرفت و اعتلای علمی دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: کمک به دانش آموزان نیازمند در راه ساختن آینده ای روشن کاری بسیار پسندیده و انسان دوستانه می باشد که تأثیر زیادی در رفع موانع و مشکلات موجود در خانوادهای محصلین دارد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452600

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452600/کمک-هموطنان-خارج-کشور-موسسه-خیریه-دارالاکرام-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir