۱
توزیع سبد غذایی بین نیازمندان

کمک هموطنان خارج از کشور به موسسه خیریه دارالاکرام خاش

ریگی مدیر عامل مؤسسه دارالاکرام خاش گفت: رفع نیاز و حمایت از خانواده های عضو موسسه چه از نظر مالی و چه از نظر فرهنگی از اهم برنامه های موسسه بوده تا فرزندان این خانواده ها بدور از تنش های مالی و فرهنگی در راه کسب علم گام بردارند.
کمک هموطنان خارج از کشور به موسسه خیریه دارالاکرام خاش
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی تفتان ما، محمد رضا ریگی مدیر عامل مؤسسه دارالاکرام خاش با اشاره به کمک و توزیع سبد غذایی بین خانواده های عضو مؤسسه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این اقدام انسان دوستانه توسط ایرانیان مقیم خارج  از کشور برنامه ریزی شده و در ستاد خیریه دارالاکرام کشور ساماندهی و در نهایت به موسسه خاش ارسال شده است.

وی اظهار کرد: مؤسسه خیریه دارالاکرام علاوه بر حمایت فرهنگی سعی در رفع نیازهای اولیه تمامی خانواده های عضو در این موسسه دارد تا دانش آموزان بجز تحصیل و آموزش دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع سبد غذایی بین ۱۴۶ خانواده عضو مؤسسه با کمک خیرین خارج از کشور افزود: این سبد غذایی شامل اقلام مهمی مانند برنج، روغن، حبوبات و سایر مواد ضروری مورد نیاز  خانواده ها بوده است بسیاری از خانواده های تحت حمایت مؤسسه از کمترین امکانات رفاهی برخوردار بوده که بعضا خیلی از آنها توان تهیه و رفع نیازهای اولیه زندگی را هم دارا نیستند.

محمد رضا ریگی اظهار کرد: توزیع یک بسته فرهنگی شامل کتب آموزشی در راستای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز توسط موسسه انجام گرفته است.

ریگی در پایان کمک و همیاری هموطنان را به موسسات خیریه گام مهمی در راه پیشرفت و اعتلای علمی دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: کمک به دانش آموزان نیازمند در راه ساختن آینده ای روشن کاری بسیار پسندیده و انسان دوستانه می باشد که تأثیر زیادی در رفع موانع و مشکلات موجود در خانوادهای محصلین دارد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 452600
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *