سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان خبرداد:

شروع مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان تفتان بخش گوهرکوه

10 فروردين 1402 ساعت 13:37

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان گفت: در راستای ترغیب و روی آوری جوانان به ورزش و استفاده از فرصت ها و پتانسیل های موجود اداره ورزش و جوانان با همکاری شوراها، دهیاری و مسئول کمیته فوتسال اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال در ماه مبارک رمضان کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، هاشمزهی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات فوتسال یادواره شهدای شهرستان تفتان بخش گوهر کوه با استقبال و حضور گسترده جوانان و ورزشکاران در حال برگزاری است این مسابقات هرشب در ماه مبارک رمضان پس از نماز عشاء در محل سالن شهید ابراهیمی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۸ تیم از دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: تیم های شرکت کننده در دو گروه ۴ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان تیم هایی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

هاشمزهی فعال بودن ورزش در ماه مبارک رمضان و توسعه رشته فوتسال با توجه به استقبال خوب جوانان را از اهداف برگزاری مسابقات نام برد و تصریح کرد: ورزش فوتسال در شهرستان تفتان توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کنند حضور پرشور و گسترده جوانان در مسابقات جام رمضان در رشته فوتسال نشان می دهد این رشته طرفداران زیادی دارد که با تمرین و تلاش خواهند توانست پله های پیشرفت را با سرعت طی کنند.

وی در پایان گفت: برد و باخت در بازی های ورزشی معنا ندارد برنده واقعی در ورزش کسی هست که اخلاقش را نبازد واخلاق ورزشی داشته باشد بازی جوان مردانه در ورزش نشانه اخلاق و شخصیت ورزشکار است.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 452829

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452829/شروع-مسابقات-فوتسال-جام-رمضان-شهرستان-تفتان-بخش-گوهرکوه

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir