۰
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان خبرداد:

شروع مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان تفتان بخش گوهرکوه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان گفت: در راستای ترغیب و روی آوری جوانان به ورزش و استفاده از فرصت ها و پتانسیل های موجود اداره ورزش و جوانان با همکاری شوراها، دهیاری و مسئول کمیته فوتسال اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال در ماه مبارک رمضان کرده است.
شروع مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان تفتان بخش گوهرکوه
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، هاشمزهی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات فوتسال یادواره شهدای شهرستان تفتان بخش گوهر کوه با استقبال و حضور گسترده جوانان و ورزشکاران در حال برگزاری است این مسابقات هرشب در ماه مبارک رمضان پس از نماز عشاء در محل سالن شهید ابراهیمی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۸ تیم از دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: تیم های شرکت کننده در دو گروه ۴ تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان تیم هایی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

هاشمزهی فعال بودن ورزش در ماه مبارک رمضان و توسعه رشته فوتسال با توجه به استقبال خوب جوانان را از اهداف برگزاری مسابقات نام برد و تصریح کرد: ورزش فوتسال در شهرستان تفتان توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کنند حضور پرشور و گسترده جوانان در مسابقات جام رمضان در رشته فوتسال نشان می دهد این رشته طرفداران زیادی دارد که با تمرین و تلاش خواهند توانست پله های پیشرفت را با سرعت طی کنند.

وی در پایان گفت: برد و باخت در بازی های ورزشی معنا ندارد برنده واقعی در ورزش کسی هست که اخلاقش را نبازد واخلاق ورزشی داشته باشد بازی جوان مردانه در ورزش نشانه اخلاق و شخصیت ورزشکار است.
 
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 452829
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *