۰
معاون نظارت عملیات حوزه سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

سهمیه گاز مایع برابر با تراکنش‌های توزیع الکترونیکی انجام می‌شود

معاون نظارت عملیات حوزه سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه گاز مایع بدون محدودیت برابر با تراکنش‌های توزیع الکترونیکی در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور انجام می‌شود.
سهمیه گاز مایع برابر با تراکنش‌های توزیع الکترونیکی انجام می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، معاون نظارت عملیات حوزه سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شب گذشته در جلسه شورای اداری فرمانداری سراوان با اشاره به اینکه سهمیه گاز مایع بدون محدودیت برابر با تراکنش‌های توزیع الکترونیکی در استان و سایر نقاط کشور انجام می‌شود افزود: هیچ محدودیتی در عرضه گاز مایع یارانه‌ای و غیریارانه‌ای وجود ندارد و سهمیه برابر تراکنش‌های توزیع الکترونیکی در اختیار شرکت‌های توزیع‌کننده قرار می‌گیرد.
 
محسن شاهرخی افزود: گاز مایع به میزان لازم جهت شرکت‌ها سهمیه گذاری شده و شرکت‌های توزیع‌کننده موظف به حمل و توزیع این سهمیه بین مردم هستند.
 
معاون نظارت بر عملیات حوزه سه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی نظارت بر عرضه گاز مایع است، از متولیان امر خواست تا با تشدید نظارت گاز موردنیاز مصرف‌کنندگان بدون دغدغه در اختیار آنان قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: با ایجاد نرخ دوم و غیریارانه‌ای گاز مایع، اخیراً این امکان ایجاد شده تا افرادی که در سامانه سدف ثبت‌نام نکرده‌اند نیز بتوانند گاز مایع موردنیاز خود را به نرخ آزاد دریافت کنند.
 
شاهرخی گفت: عرضه سوخت در منطقه بدون وقفه انجام می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه تأمین و توزیع سوخت وجود ندارد؛ اما در زمینه نظارت، سازمان‌های متولی و نظارتی باید نظارت بیشتری داشته باشند تا سوخت به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.
  
هیچ تغییری در سهمیه و قیمت گاز مایع یارانه‌ای صورت نگرفته است
 همچنین قربانعلی مردانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و بر اساس بند ب تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ دولت، توزیع گاز مایع برای مصرف‌کنندگانی که از گاز شهری بی‌بهره هستند، همانند گذشته مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای بوده و بدون تغییر با نرخ مصوب یارانه‌ای انجام می‌شود.
 
وی در خصوص توزیع گاز مایع به سایر متقاضیانی که مشمول گاز مایع یارانه‌ای نیستند، افزود: به‌منظور استفاده متقاضیان فاقد سهمیه یارانه‌ای، خدمت جدیدی از سوی دولت صورت‌گرفته و امکان عرضه گاز مایع به‌صورت غیریارانه‌ای فراهم شده است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: عرضه گاز مایع غیریارانه‌ای با استفاده از کارت‌بانکی و بدون نیاز به ثبت‌نام در سامانه صدف انجام می‌شود و مصرف‌کنندگان به‌راحتی می‌توانند از طریق شرکت‌های توزیع‌کننده در سراسر منطقه، گاز مایع موردنیاز خود را دریافت کنند.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 453546
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *