۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

آب شرب ۶۰ روستای تفتان پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با بازنگری در مطالعات و اجرای خطوط انتقال جدید، آب شرب ۶۰ روستای شهرستان تفتان در سیستان و بلوچستان پایدار شد.
آب شرب ۶۰ روستای تفتان پایدار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما  به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی بیان کرد: مجتمع آبرسانی گوهر کوه در اوایل دهه ۸۰ به بهره‌برداری رسیده است که به دلیل فقر منابع آب زیرزمینی و کیفیت پایین آب در دشت گوهر کوه دچار تنش آبی بود.
 
وی افزود: در سال جاری با اجرای خطوط انتقال جدید و اتصال به خطوط موجود، تجهیز چاه و اجرای خط برق و افزایش ظرفیت تأمین و انتقال آب، ۴۰ روستای مجتمع از تنش آبی خارج و آب شرب ۲۰ روستای فاقد در شبکه توزیع روستاها جاری شد.
 
قاسمی تصریح کرد: مجتمع گوهر کوه ۸ هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت دارد و در مجموع طول خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع ۱۵۲ کیلومتر است و ۶۰ روستای شهرستان تفتان را تحت پوشش دارد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان بیان کرد: آبرسانی به ۵۷ روستای دهستان چاه احمد و نازی در طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در حال اجرا است که پیش‌بینی می‌شود با تخصیص کامل اعتبار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 453566
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *