۰
معاون توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون سیستان و بلوچستان خبر داد:

ابطال مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در زاهدان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در شهرستان زاهدان باطل شد.
ابطال مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد عزت یار بیان کرد: به استناد مصوبه جلسه هیئت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی استان، باتوجه‌به عدم فعالیت مؤثر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی نیمروز زاهدان در ثبت اطلاعات کارجویان در سامانه جستجوی شغل، کاربری این مرکز در این سامانه غیرفعال و مجوز فعالیت آن باطل شد.

وی افزود: مدت اعتبار مجوز دفاتر کاریابی از تاریخ صدور پنج سال است و تمدید آن منوط به ارزیابی و تأیید عملکرد کاریابی در هیئت استانی است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه احصای فرصت‌های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، به‌کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی‌هاست، تصریح کرد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

عزت یار گفت: مراکز کاریابی در سطح استان باید افراد جویای کار را به فرصت‌های شغلی معرفی کنند و همچنین اطلاعات بکار گمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسانند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 453579
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *