فرماندار خاش:

توسعه منطقه به کارآمدی مدیران وابسته است

11 بهمن 1402 ساعت 9:00

فرماندار خاش گفت: توسعه، رشد و آبادانی و ارتقای شاخص‌های خدمات‌رسانی به کارآمدی مدیران خلاق، توانمند، دلسوز، جهادی و عمل‌گرا وابسته است.


گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و همکاری با رسانه‌ها جهت بیان خدمات نظام و اقدامات توسعه‌ای دولت در راستای رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم، اظهار کرد: در نظام اسلامی ایران، زمینه برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم فراهم بوده، بنابراین از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود، باقوت پای‌کار باشند و با حضور میدانی در صحنه، پیگیری‌های مستمر و برقراری ارتباط قوی و سازنده با مجموعه استان و تعامل با یکدیگر مشکلات مردم را کاهش دهند.


 وی افزود: در دولت سیزدهم تمام نگاه‌ها بر این است که از ظرفیت‌های در اختیار به نفع مردم بهره گرفته شود و در ابعاد مختلف مشکلات مردم مرتفع شود.
 
فرماندار خاش ادامه داد: انجام خدمات صادقانه، عمل به وعده‌ها، حضور میدانی در صحنه، آگاهی داشتن از نحوه اجرای برنامه‌ها، برخورداری از روحیه جهادی، اخلاص در عمل، رفتار و گفتار شاخصه مهم مدیران کارآمد است، بنابراین از برخی مدیران ضعیف و ناتوان می‌خواهیم در امورات و رفتارهای خود به نحوی تغییر پدیدآورند تا به‌نوعی پویایی و نشاط و هماهنگی در خدمت‌رسانی به مردم در جامعه شهرستان خاش شکل گیرد.

 وی حضور پرشور مدیران در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشارکت در برگزاری سالم، پرشور و حماسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری را متذکر شد.

انتهای خبر/
 
 


کد مطلب: 453720

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453720/توسعه-منطقه-کارآمدی-مدیران-وابسته

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir